کد خبر: ۳۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

خرید 26 هزار تن گندم از کشاورزان فارس

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس گفت: دولت 26 هزار تن گندم از کشاورزان فارس خریداری کرده و گندم‌های خریداری شده به سیلوهای نگهداری گندم و کارخانجات تولید آرد حمل شده است.

محسن اردکانی که در جلسه کمیته هماهنگی خرید گندم استان فارس سخن می‌گفت، با تاکید بر همکاری اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 و تعاون روستایی استان فارس، اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 باید با تمام توان اقدام به خرید گندم از کشاورزان استان فارس کند.

وی با تاکید بر حمل و نقل مناسب گندم‌های خریداری شده در موعد مقرر، افزود: برای حمل و نقل گندم‌های خریداری شده به سیلوها و کارخانجات تولید آرد، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس کامیون‌های مورد نیاز را تامین می‌کند.

اردکانی با اشاره به این که بانک سپه مانند سال گذشته عاملیت پرداخت وجه گندم کشاورزان را بر عهده دارد، افزود: بانک سپه علاوه بر فعال کردن تمام شعبه‌های خود در استان فارس برای خدمت‌رسانی به کشاورزان، نسبت به ایجاد شعبه موقت و سیار در مناطقی که فاقد شعبه بانک سپه هستند، اقدام می‌کند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس جایگاه ویژه فارس در تامین گندم ایران را مورد تاکید قرار داد و افزود: مجموعه مدیریت استان فارس تلاش می‌کند با افزایش بهره‌وری از منابع آب و خاک، کشاورزان این استان را در به دست آوردن بالاترین میزان تولید و عرضه گندم، مانند سال‌های گذشته یاری کند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان