کد خبر: ۳۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

انجمن یاوران نمایندگان مجلس در فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای نخستین بار در کشور انجمن یاوران نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فارس راه‌اندازی شد.

به گزارش شیرازه، سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این طرح انجمن با همکاری چندجانبه از سوی اعضا بر پایه سیستم مکانیزه مبتنی بر پیامک‌های ارسالی اجرایی و تشکیل شده است.

ذوالانوار خاطرنشان کرد: نقطه نظرها، مسائل و مشکل‌های اجتماعی و اشتغال در یک مهندسی اجتماعی حول محور رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مورد استفاده و مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پیاده‌سازی این بانک داده‌ها، اعضای انجمن می‌تواند در انجام وظیفه نمایندگان را یاری و کمک کنند، افزود: با اجرای این طرح در قالب کمک‌های فکری و عملی می‌توان در پیشرفت استان فارس به ویژه شهرستان شیراز گام‌های موثری برداشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انجمن یاوران نمایندگان مجلس ارتباط مستمر و سیستماتیک با اعضا برقرار کرده و تلاش می‌کند که انگیزه و علاقه افراد را در شکوفایی کشور مدیریت و جهت‌دهی کند.

ذوالانوار بیان داشت: خواسته‌های اعضا در قالب فراگیری مهارت‌های شغلی، حرفه‌ای و دیگر مسائل مطرح شده بدون قرار قبلی با نمایندگان و تنها از طریق ارسال پیامک به آنان برای بررسی و برطرف شدن خواسته‌های شهروندان منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: برای عضویت در این انجمن هیچ محدودیتی وجود نداشته و تمام اقشار شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران و دیگر اقشار جامعه می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تمام درخواست‌های ارائه شده بر روی سیستم پیامک به وسیله اپراتور دسته‌بندی و در اختیار تیم کارشناسی قرار گرفته و از طریق پیامک ارسال می‌شود.‌

ذوالانوار اظهار داشت: برای هر مراجعه کننده یک کد رهگیری در نظر گرفته شده و ارتباط یا اعضا برقرار می‌شود.

نظرات بینندگان