کد خبر: ۳۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

خیرین فارس آبرو و همت در كفه ترازو گذاشتند

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خیرین فارس در دهه اخیر آبرو و همت در كفه ترازو گذاشتند و گام های موثری در عرصه سلامت برداشتند.

دكتر علی اكبر رامجردی چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: خیرین فارس در یك دهه دو هزار و 300 میلیارد ریال در اقدامات عمرانی، بهداشتی ، درمانی و حمایتی در فارس سرمایه گذاری كرده اند.

وی اظهار داشت: در این سال ها خیرین هشت بیمارستان در شیراز ، هشت بیمارستان در شهرستان ها و 52 مورد توسعه را با صرف یك هزار و 802 میلیارد ریال احداث كرده اند.

وی ادامه داد: 29 پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای با صرف 54 میلیارد ریال ، هفت باب اقامتگاه همراه بیمار در شیراز و هشت باب در شهرستان ها با صرف 14 میلیارد ریال ایجاد شده است.

وی بیان كرد: خیرین با صرف 145 میلیارد ریال در مراكز بهداشتی درمانی ، 20 میلیارد ریال در خانه های بهداشت 70 میلیارد ریال در درمانگاه ها و 22 میلیارد ریال در مراكز درمان بستری گام های موثری در ارتقای سیستم سلامت فارس برداشته اند.

رامجردی گفت: مراكز آموزشی با 29 میلیارد ریال ، پایگاه های انتقال خون با 14 میلیارد ریال ، پشتیبانی از امور بهداشتی درمانی و آموزشی با 77 میلیارد ریال كمك خیرین حمایت شده اند.

وی افزود: خیرین با صرف 5/9 میلیارد ریال از بیماران نیازمند حمایت كرده اند و 35 دستگاه آمبولانس با صرف 12 میلیارد ریال را به مجموعه درمانی دانشگاه اهدا كرده اند.

بگفته وی ، دهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس برای تقدیر از اقدامات خیرخواهانه خیرین چهارم خرداد ماه با حضور 706 خیر عضو این مجمع در شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: حلقه های ، پیشگیری ، بهداشت و آموزش رویرد فعالیتهای آتی خیرین تامین سلامت در فارس است.

رامجردی افزود: خیرین فارس در دهه اخیر نیازهای فوری بخش سلامت ، ایجاد بیمارستانها ، درمانگاهها و مراكز درمانی را پاسخگو بوده اند و گام های موثری در این زمینه برداشتند.

وی اظهار كرد: مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تلاش خیرین الگوی كشوری قرار گرفته و با تعیین نیازها مشكلات بخش بهداشت و درمان را تا حدود زیادی رفع كرده است.

بگفته وی ، خیرین استان فارس معادل خیرین كل كشور در دهه اخیر در این استان اقدامات خیر خواهانه در زمینه تامین سلامت جامعه انجام داده اند.

رامجردی گفت: انتخاب مجمع خیرین تامین سلامت فارس بعنوان مشاور عالی مجمع خیرین كشور برای خیرین استان موجب افتخار است.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: بخش سلامت هزینه بر است ، برخی پروژه های عمرانی كه در چند سال اخیر از سوی خیرین آغاز شده ، شاید معادل همین میزان نیاز به اعتبارات جدید داشته باشد.

وی بیان كرد: افراد خیر می توانند با مراجعه به مجمع خیرین تامین سلامت فارس و یا رجوع به كتاب نیازسنجی استان، بخشی از امور خیر خود را به رفع مشكلات در این زمینه اختصاص دهند.

برچسب ها: خیرین ، فارس ، سلامت
نظرات بینندگان