کد خبر: ۳۲۰۹۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱

کوچ ناگهانی دستغیب از کمیسیون فرهنگی مجلس!

این جابجایی زمانی جالب می شود که بدانیم احمدرضا دستغیب همواره با مواضع مکرر، خود را نگران حوزه فرهنگ نشان داده و سنگ فرهنگ را برسینه میزد و از نبود مهندسی فرهنگی گلایه میکرد!

به گزارش شیرازه، احمدرضا دستغیب و نوذر شفیعی نمایندگان مردم شیراز و نورآباد درمجلس که اتفاقا هر دو دارای مدرک مرتبط و مفید برای احراز عضویت در کمیسیون امنیت ملی بودند، توانستند در انتخابات کمیسیونی به این کمیسیون مهم راه پیدا کنند. اما کوچ ناگهانی دستغیب کمی عجیب و غیره منتظره بود و معلوم نیست چه چیزی باعث شده وی حاضر به این جابجایی از کمیسیون فرهنگی شود.

این جابجایی زمانی جالب می شود که بدانیم احمدرضا دستغیب همواره با مواضع مکرر، خود را نگران حوزه فرهنگ نشان داده و سنگ فرهنگ را برسینه میزد و از نبود مهندسی فرهنگی گلایه میکرد! اظهار نظرهای پی‌درپی وی که عضو شورای فرهنگ عمومی کشور هم بود، برای اهالی رسانه بسیار آشناست.

اما نایب رییس کمیسیون فرهنگی در مجلس هشتم در روزهای آخر عمر این مجلس برای مسئولان و هنرمندان کشور در حوزه فرهنگ، گلایه‌ای را مطرح کرده بود: «نباید سیاست به حوزه فرهنگ ورود پیدا کند و باید آن دو را از یکدیگر تفکیک کرد!»

او حالا با کوچ از کمیسیون فرهنگی به سیاسی‌ترین کمیسیون مجلس یعنی کمیسیون امنیت ملی، کار را تمام کرده و شخصیت سیاسی خود را که در انتخابات سال 86 او را در لیست حزب اعتماد ملی در شیراز قرار داده بود، یک‌سره به کمیسیونی سیاسی برده است.

احتمالا  او دیگر کمتر از فرهنگ خواهد گفت و بیشترین مواضع رسانه‌ای او در سطح ملی، مباحث هسته‌ای، حقوق بشر، امنیت ملی و ... و سفرهای خارجی‌ای که ویژگی این کمیسیون است و ...

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
0
این کمیسیون یکی از کمیسیون هائی است که اعضای آن به بیشترین سفر های خارجی می روند.
من
United States of America
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
0
بابا زود برش دارید که دیگه شوخی باهاش نمیشه کرد به جرم مبارزه با امنیت ملی ترتیبتونو میده. اینبار هم پلیس سایبری نیست یک راست وزارت اطلاعات!!!
ولی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
0
ایشان یک انسان فرهنگی است ایده های جدید دارد چرا ناراحت میشوید
هم شهری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
0
می خواهد کار فرهنگی به سبک جریان انحرافی انجام دهد
اوهوی
United States of America
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
0
شما شیرازه هستید یا حسادت!