کد خبر: ۳۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱

اوضاع مبهم فجر؛ بازگشت مظلومی به شیراز؟

می گویند با توجه به سابقه حضور پرویز مظلومی در فجر که کنار پورحیدری در این تیم حضور داشته، او ممکن است هدایت تیم شیرازی را بر عهده بگیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از گل،نشست مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی با استاندار فارس به دلیل سفر هیئت دولت به این استان به هفته بعد موکول شد تا ابهامات باشگاه فجر همچنان پابرجا بماند. محمود یاوری که اعلام کرده بود از لیست 27نفره تیم فقط 14 بازیکن را می خواهد در نشست با جعفری مدیرعامل باشگاه از موضع خود کوتاه آمد و حالا مدیر عامل باشگاه خبر داده که فقط 5 بازیکن در لیست خروجی قرار دارند!

از سوی دیگر بازیکنانی مانند بابک لطیفی، حمیدرضا سلیمانی(شاهین) به همراه ترشیز و مسلم فیروز آبادی و جابر انصاری در لیست خرید این تیم قرار دارند و بعضا با تیم هم تمرین می کنند ولی قرارداد هیچ یک از آنها به ثبت نرسیده است.

 

محمود یاوری هم در تمرینات فجر با لباس شخصی حضور می یابد و بیشتر ناظر کار بازیکنان است. به او هم گفته شده تا تعیین تکلیف بودجه تیم نمی توان با وی قرارداد بست. قرار است بخشی از بودجه باشگاه را استانداری متقبل شود و این امر در نشست جعفری واستاندار محقق می گردد.

با این شرایط اما از یاوری خواسته شده تمرینات را جدی تر پیگیری نماید و او هم اظهار داشته تا عقد قرارداد به شیوه کنونی در کنار تیم خواهد بود.این امر موجب دلخوری مدیران ارشد باشگاه گردیده است.

امروز اما خبری دهان به دهان در شیراز می چرخد. می گویند با توجه به سابقه حضور پرویز مظلومی در فجر که کنار پورحیدری در این تیم حضور داشته، او ممکن است هدایت تیم شیرازی را بر عهده بگیرد. با این مربی هنوز مذاکره ای صورت نگرفته اما تا پایان هفته ممکن است این اتفاق رخ دهد.

نظرات بینندگان