کد خبر: ۳۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۱

* اقدام اسراییل علیه ایران، پایان این رژیم را رقم خواهد زد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به تهدیدات گاه و بی گاه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یک گروه کوچک در گستره جهان اسلام به نام \"حزب‌الله\" بر اساس ارزش‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت که اگر رزمندگان حزب‌الله را از نزدیک ببینیم مانند بسیجیان ما هستند.

وی ادامه داد: این گروه کوچک توانست در جنگ 33 روزه، قدرت نظامی را که کشورهای عربی نتوانستند در مقابل آن پیشرفتی داشته باشند، شکست دهد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: حال انقلاب اسلامی دارای پتانسیل بالایی است و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد علیه ما اقدامی کند، پایان کار خودش را رقم خواهد زد و بدون شک آنها نمی توانند هیچ خدشه ای به این انقلاب و نظام وارد کنند.

ایزدی تصریح کرد:‌ از طرف دیگر ما نه تنها از منظر نظامی پیشرفت های چشمگیری داشتیم، بلکه با گذشت بیش از دو دهه از پایان دفاع مقدس، وقتی در میان بسیجیان حضور می یابیم، همان روحیه ایثار و شهادت طلبی دوران دفاع مقدس را با تمام وجود احساس می‌کنیم.

* توان برتر ایران در آبهای آزاد/وضعت خوب موشکی در منطقه

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های آزاد توان بالایی دارند و از نظر قدرت موشکی نیز وضعیت بسیار خوبی داریم، گفت: ما علاوه بر توانمندی‌های نظامی توانمندی‌های دیگری داریم و امکاناتی که جمهوری اسلامی دارد، امکانات بالایی است و قابل قیاس با رژیم جعلی صهیونیستی نیست.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: اگر آنها در یک معادله منطقی بخواهند عمل کنند، این تهدیدات یک جنگ روانی است و اگر هم بخواهند خلاف منطق عمل کنند، حتما آنها هستند که شکست می‌خورند.

* تهدید را با تهدید پاسخ خواهیم داد

ایزدی با اشاره به موقعیت منطقه‌ای و ژئواستراتژیک بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: برای مثال حضور جزایر فراوان در خلیج فارس، قابلیت‌های خوبی برای ما ایجاد کرده است تا جمهوری اسلامی ایران نیروی برتر دفاعی در منطقه باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال دفاع از میهن و دستاوردهای انقلاب هستیم،‌ تصریح کرد: ما قدرت این را داریم که این دفاع را در عمل هم نشان دهیم. جمهوری اسلامی از جهت توان بازدارندگی و اینکه بتواند تهدید را با تهدید پاسخ دهد، از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

* از همه توان ملی برای پاسخ به تهدیدات استفاده می کنیم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در تبیین استراتژی "تهدید در برابر تهدید" که از سوی فرمانده معظم کل قوا بیان شد، اظهار داشت: در مجموعه حرکت نظامی روندی را طی می‌کنیم که این روند از ایجاد آمادگی تا مرحله جنگ تمام عیار را در بر می گیرد.

ایزدی با بیان اینکه تهدیدات دشمن تنها در فضای نظامی موضوعیت ندارد، افزود: زمانی جنگ‌ها تنها متکی بر پتانسیل‌های نظامی بودند ولی امروز این طور نیست. امروزه شرایطی ایجاد شده که راهبرد و تاکتیک به سرعت به هم نزدیک می‌شوند و همچنین اقدامات در حوزه‌های دیگر کاملا بر روی حوزه نظامی اثرگذار است و بالعکس.

وی در خصوص نحوه مقابله با تهدیدات دشمن نیز گفت: ما همه ارکان قدرت ملی‌مان را در نظر می‌گیریم و تمام پتانسیلی که از راهبرد تا تاکتیک داریم،‌ مورد توجه قرار دهیم و این یک تاکتیک است تا دشمن در هر موضوعی بخواهد برای ما تهدید ایجاد کند ما از همه قابلیت‌ها استفاده ‌کنیم.

* تهدیدات نفتی را با قابلیت‌های خاصی پاسخ خواهیم داد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اگر دشمن ما را تهدید کند از همه قابلیت‌ها برای پاسخ به آن تهدید استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال اگر دشمن برای نفت ما محدودیت ایجاد کند، ما می‌توانیم در مقابل این تهدید از قابلیت دیگری که داریم استفاده کنیم و در مقابل آن تهدیدی ایجاد کنیم.

ایزدی تاکید کرد: ما در مقابل تهدید، از تهدید استفاده می‌کنیم و در مرحله عمل نیز با قدرت وارد خواهیم شد.

* جمهوری اسلامی قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در سراسر دنیا دارد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در سراسر دنیا داریم، تصریح کرد: مردم ما همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند پیرو حق و عدالت هستند و جمهوری اسلامی هم در همین مذاکرات اخیر هسته‌ای حقانیت خود را نشان دادند و انفعال آنها نیز نمایان شد.

ایزدی افزود: افکار عمومی متوجه این مسایل هستند و ما از همین قابلیت‌هایمان در مقابل تهدیدات دشمن استفاده می‌کنیم.

 انتهای پیام/20

برچسب ها: اسراییل ، ایران
نظرات بینندگان