کد خبر: ۱۶۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس:

‌«وعده صادق» رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکست

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس در تشریح پیامدهای عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران اسلامی، یکی از این پیامدها را شکستن تصور قدرت رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیا دانست.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محسن جاجرمی‌زاده با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی گفت: این عملیات را باید در وهله اول به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت؛ فرمانده کل قوا امروز فرماندهی جبهه مقاومت را در دست دارد و رعب و وحشت را در دل همه مستکبران جهان و رژیم صهیونیستی غاصب انداخته است.


وی افزود: دومین تبریک را باید به بازوان پرتوان رهبری در نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه و صنایع موشکی باید گفت که زحماتشان به بار نشسته است و خون شهدای این جبهه این روزها دارد اثر خود را برای دفاع از مظلومیت جبهه مقاومت به رخ جهانیان می‌کشد.


رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس ادامه داد: سومین تبریک به ملت ایران و مردم مظلوم غزه باید گفت؛ کسانی که با مقاومت اعجاب‌انگیز خود توانستند به همه ثابت کنند که فنّاوری و تجهیزات نمی‌تواند قدرت باشد و ایمان می‌تواند بر فنّاوری و خون می‌تواند بر شمشیر غلبه کند.


جاجرمی‌زاده تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران عزت و شرف را در جبهه حق صدچندان کرد و توانست هیمنه غول پوشالی صهیونیستی را بشکند و خانه عنکبوتی آنان را جلوی چشم جهانیان به تصویر بکشاند.


وی اظهار کرد: موشک‌های جبهه حق به اذن حق‌تعالی از دیوارهای دفاعی سه‌گانه به‌ظاهر آهنین جبهه استکبار صهیونیست، فرانسه، آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانان آنان در شهرهای صهیونیستی عبور کرد و در یک عملیات ترکیبی پیچیده توانست رعب و وحشت را در حکومت غاصب و جعلی افزون کند.


رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس با بیان اینکه عملیات وعده صادق از جهات مختلفی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و اهمیت داشته باشد، نخستین پیامد این عملیات را شکستن تصور قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این بحث مهمی است. آمریکا و صهیونیست‌ها همیشه با ایجاد تصور قدرت بر دیگران حاکمیت می‌کنند و قدرت مطلقه خودشان را در ذهن دیگران به تصویر می‌کشانند و این باور را ایجاد می‌کنند که قدرتشان مطلق است و شکسته نمی‌شود و همین منشأ تسلیم و تعظیم و تکریم دیگران و تبعیت از آن‌ها می‌شود.


وی تأکید کرد: شکستن این تصور قدرت مطلق، بزرگ‌ترین کاری است که ایران دارد انجام می‌دهد و بزرگ‌ترین امری است که زمینه را برای شکستن حاکمیت جهانی استکبار و ایجاد عزم جدی در جهان برای این کار فراهم می‌کند.


جاجرمی‌زاده دومین پیامد این حرکت غرورآفرین ملت ایران و سپاه را تقویت باور عدم کنترل پیامدهای جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: آن‌ها همیشه این‌گونه تصور می‌کنند که می‌توانند به عملیات جنگی و تروریستی ورود پیدا کرده و در مدت کوتاهی اهداف خود را به نتیجه برسانند؛ اما خط مقاومت و مردم غزه و این حرکت عزت‌آفرین صنایع موشکی و جبهه حق این باور را شکست.


وی با بیان اینکه این عملیات نشان داد که ما قدرت کنترل پیامدهای جنگ‌افروزی استکبار را داریم، گفت: وقتی ما در ۱۰ کیلومتری صنایع هسته‌ای آنان هدف‌گذاری می‌کنیم و آن نقطه را می‌زنیم؛ یعنی به‌راحتی می‌توانیم هدف‌های بالاتری را دنبال کنیم و هدف‌های اصلی را در شکستن حاکمیت رژیم صهیونیستی تعیین و اجرایی کنیم.


رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس بیان کرد: سومین پیامد این عملیات، اعلام عدم بازدارندگی تجهیزات و امکانات برای حفظ حیات نامشروع رژیم صهیونیستی است. آن‌ها با به‌رخ‌کشیدن امکانات و تجهیزات مدرن خود می‌گویند ما می‌توانیم بقا داشته باشیم؛ اما این حرکت ایران اسلامی نشان داد که آن‌ها نمی‌توانند روی بازدارندگی تجهیزات و امکانات خودشان حساب کنند و قدرت برتری ایجاد شده است که می‌تواند آن‌ها را در هم بشکند.


جاجرمی‌زاده با بیان اینکه چهارمین پیامد تقویت روحیه عزت و امید در جبهه مقاومت برای رسیدن به نتایج مورد انتظار است، افزود: به‌عبارت‌دیگر جبهه مقاومت بیش از گذشته عزتمند و امیدوار شد که مقاومتش می‌تواند نتیجه داشته باشد و رژیم صهیونیستی را از روی زمین بر دارد.


وی بیان کرد: پنجمین پیامد ایجاد قدرت برتر دست الهی در جبهه حق و درگیری جبهه حق با باطل است. وقتی نظام استکبار و شیاطین روزگار القا می‌کنند همه باید از ما تبعیت کنند و تنها قدرتی که وجود دارد، قدرت ماست، دست برتر قدرت الهی توسط مؤمنان در جبهه حق با توکل به خدا هیمنه آن‌ها را می‌شکند و این باور را تقویت می‌کند که واقعیت‌ها در این جهان صرفاً با تکیه بر قدرت مادی و پوشالی استکبار جلو نمی‌رود؛ بلکه این دست برتر قدرت الهی است که جبهه مقاومت را تقویت می‌کند و خداوند سرنوشت تاریخ و با عزم و اراده مؤمنین عوض خواهد کرد و دنیایی جدید را در پیش روی ما تصویر می‌کند و توازن قوای جهان را به هم می‌ریزد و مؤمنین با عزم و اراده ایجاد زمینه دنیایی بدون صهیونیست‌ها و جهانی به رهبری امام عدل ایجاد خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان