کد خبر: ۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

فعال رسانه‌ای استان‌ فارسی محکوم به حبس شد

حسن روزی طلب یکی دیگر از منتقدین به روند برخورد با فعالان رسانه‌ای ـ دانشجویی جبهه فرهنگی انقلاب، به چهارماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.

مشاور اسبق استاندار فارس در امور جوانان به دلیل انتقاد از روند برخورد قوه قضائیه با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.

به گزارش شیرازه و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد حسن روزی‌طلب فعال رسانه‌‌ای به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.

وی که در وبلاگ شخصی خود از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب همچون قدیری‌ابیانه‌ در قم، میثم نیلی، سعید ذاکری و همچنین فیلترینگ سایت های 598 و بی باک انتقاد کرده بود، با شکایت و اعلام جرم دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود.

بر اساس این گزارش پرونده وی با صدور قرار مجرمیت به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شد و 11 مرداد نیز برای برگزاری دادگاه مجدد تعیین وقت شد که در این دادگاه این فعال رسانه‌ای به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.

در بخشی از حکم صادره آمده است: «در مانحن فیه نظر به مقام و موقعیت آقایان لاریجانی‌ها بعنوان روسای قوای مقننه و قضاییه با بکار بردن، دیکتاتوری برادران ادامه دارد موجبات وهن شخصیت و توهین به مقام و موقعیت آنان را موجب می‌گردد. در نتیجه مشمول عنوان قانون توهین موضوع ماده 609 قانون مجازات اسلامی می‌گردد. علی‌هذا...حکم به محکومیت مشارالیه به تحمل چهار ماه حبس تعزیری صادر و اعلام می‌گردد.»

گفتنی است محمد حسن روزیطلب اصلاتا شیرازی و فرزندسردار شهید محمدجواد روزیطلب می باشد.


(تصویری از پیکر شهید محمدجواد روزی طلب)


روز طلب تاسیس و سردبیری پایگاه خبری رجانیوز ، سردبیر سرویس سیاسی روزنامه ایران ، مشاور استاندار فارس در امور جوانان ، تالیف کتاب تكیه گاه در بررسی عملكرد اكبر هاشمی رفسنجانی در نهمین و دهمین دوره انتخابات ریاست ، انتشار چندین شماره ویژه نامه رمز عبور در بررسی ماهیت فتنه 88 را در پرونده خود دارد.



نظرات بینندگان