کد خبر: ۳۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

مسائل حاشیه‌ای در مدیریت شهرستان مهر نقشی ندارد

فرماندار مهر گفت: سیاسی‌کاری و ایجاد مسائل حاشیه‌ای در مدیریت این شهرستان به هیچ وجه دخالت ندارد و باید براساس فرامین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مردم خدمت کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از مهر، حسینعلی حسین شیری بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 600 میلیارد ریال به پروژه اتوبان گله دار - دارالمیزان اختصاص داده شده است که به زودی این پروژه عملیاتی می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این حوزه کارهای بزرگی انجام شده است و پروژه‌هایی نیز در حال انجام است که به‌زودی دو بانده شدن راه وراوی نیز انجام می‌شود.

فرماندار مهر در مورد مسائل معیشتی این شهرستان گفت: مشکل کمبود پزشک در این شهرستان به دلیل محرومیت و شرایط آب و هوایی گرم بسیار مشهود بوده و این یکی از اساسی‌ترین مشکل در زمینه بهداشت و درمان مردم منطقه است.

وی ابراز امید واری کرد که با تجهیز اتاق عمل تنها بیمارستان این شهرستان با اعتبار 2 میلیارد ریال از طرف دانشگاه علوم پزشکی فارس و اتمام عملیات ساختمانی اتاق عمل در آینده‌ای نزدیک انتظار می‌رود توجه بیشتری به این بخش از حوزه سلامت مردم منطقه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان مهر بیان داشت: با توجه به زلزله‌خیز بودن و بارش‌های شدید در این منطقه، ارتقای نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان مهر به اداره و مستقل شدن آن می‌تواند کمک مناسبی در مواقع بحران به مردم منطقه و یا حتی شهرستان‌های همجوار باشد که تا قبل ازاین، این امر محقق نبود.

وی ادامه داد: به‌زودی امداد جاده‌ای هلال احمر و سوله تجهیزات انبار آن نیز در منطقه دارالمیزان احداث می‌شود.

حسین شیری با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی خدمات‌رسانی به این مناطق بسیار ضعیف بوده است تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب خدمات دولت به شهرستان‌های مهر و لامرد به مراتب بالاتر از دوران قبل از انقلاب بوده است اما مسائل حاشیه‌ای بین دو شهرستان، باعث شده که بسیاری از خدماتی که باید صورت می‌گرفت، انجام نشود.

فرماندار مهر با اشاره به تبیین دیدگاه‌ها و تفکرات اصولگرایی در چارچوب تعریف مقام معظم رهبری گفت: سیاسی‌کاری و ایجاد مسائل حاشیه‌ای در مدیریت این شهرستان به هیچ وجه دخالت ندارد و باید بر اساس فرامین و تاکید معظم‌اله بر جذب حداکثری و دفع حداقلی، به مردم خدمت کرد.

شیری تصریح کرد: کمر همت بر حفظ وحدت میان مردم و همسو کردن اقشار مختلف مردم در این شهرستان بسته‌ایم و به صورت جد پیگیر این اصل مهم هستیم.

وی با بیان اینکه در گذشته برخی سو تفاهمات بین مردم شهرستان به ویژه در شهر مهر حاکم بود افزود: امروز شاهد کمرنگ شدن آن مسائل حاشیه‌ای هستیم.

فرماندار مهر در ادامه اظهار داشت: امروز در شرایطی از خدمتگزاری به مردم قرار داریم که تنها دغدغه خدمتگزاری‌مان باید دفاع از حقوق و منافع ارضی مردم باشد و اگر نیز در جایی به منافع این مردم و شهرستان خیانتی روا داشته شود بنده خدمتگزار حاضر به پذیرش استعفا هستم اما حاضر به خیانت به این مردم نمی‌شوم.

نماینده عالی دولت در شهرستان مهر گفت: ایجاد واحد فنی حرفه‌ای که از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به مهر بود به‌زودی اجرایی شده که با ایجاد این واحد بسیاری از مشکلات مردم روستاهای محروم برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی برطرف می‌شود.

در پایان این جلسه از خبرنگاران برتر شهرستان مهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان