کد خبر: ۳۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

اختصاص بیش از 12 میلیارد ریال به طرح‌های کشاورزی لارستان

مدیر جهاد کشاورزی لارستان از تصویب افزون بر 12 میلیارد و 440 میلیون ریال تسهیلات برای 10 طرح کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حسن هوشمند امروز  اظهار داشت: هر طرحی که در بخش کشاورزی مطرح می‌شود ابتدا باید توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گیرد و چنانچه طرح قابلیت اشتغال‌زاdی و تولید کاربردی داشته باشد، در این شهرستان اجرایی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان با بیان اینکه 10 طرح در این شهرستان شامل تاسیس واحدهای گوساله پرواری، مرغ تخم‌گذار، کاشت درخت گزشاهی و کاشت انغوزه به تصویب رسیده استU اضافه کرد: برای این طرح‌ها 12میلیارد و 440 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده است.

این مسئول ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 16 نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

به گزارش فارس، منطقه لارستان که در جنوب استان فارس واقع شده، در زمینه کشاورزی دارای استعدادهای بسیاری است که در صورت جذب سرمایه‌گذار می‌تواند اشتغال‌زایی بسیاری را ایجاد کند.

در این منطقه مسلمانان اهل تسنن و تشیع طی سال‌های طولانی با مسالمت و برادری زبانزدی زندگی می‌کنند.

مردم ولایت‌مدار و ولایت‌دوست این منطقه از ایران سرافراز اسلامی در دوران‌های مختلف اجازه نداده‌اند که شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم با اختلاف‌افکنی‌های خود مانع پیشرفت و زندگی راحت و آرام مردم خونگرم و دوست‌داشتنی شهرستان لارستان شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان