کد خبر: ۳۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

عکاسی بسیجیان در روز قدس

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: عکاسان بسیجی در روز قدس مصادف با 28 ماه مبارک رمضان سال جاری حضور مردم را در راهپیمایی این روز به تصویر می‌کشند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت حسنی در مورد اهمیت برگزاری عکاسی از راهپیمایی روز قدس توسط انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان اظهار داشت: با توجه به تحولات جهانی و خاورمیانه و به ویژه قیام‌های مردمی و همچنین ضرورت نشر و گسترش فرهنگ ناب اسلامی، مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با جنگ نرم دشمن، روز قدس امسال اهمیت دوچندانی دارد.

وی تحولات سوریه و کارشکنی‌های جهان عرب، نظام استکباری، نقش مقاومت اسلامی لبنان و حمایت‌های جمهوری اسلامی از ملت‌های آزاده را از دلایل اهمیت روز قدس برشمرد.

حسنی گرفتاری‌های اقتصادی جهانی و شکست خوردن طرح‌های آنها در مقابله با جمهوری اسلامی را از دیگر مولفه‌های شاخص روز قدس سال جاری دانست و گفت: بدون شک هنر نقش اساسی را در مقابله با تهاجمات استکبار دارد و این موضوع از دلایل برگزاری عکاسی روز قدس توسط انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس تصریح کرد: نشر و گسترش اندیشه‌ها به وسیله دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری بسیار قابل اهمیت است.

وی اضافه کرد: یک تصویر در روز قدس نقش بسزایی را در مقابله با کج‌اندیشی‌های رسانه‌های استکباری ایفا می‌کند.

حسنی حضور هنرمندان بسیجی را در کنار دیگر اقشار جامعه در روز قدس بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از شیوه‌های نوین و تکنیک‌های مختلف‌ مانند عکاسی می‌تواند این روز را ماندگارتر کند.

این مقام فرهنگی گفت: روز قدس امسال با حضور هنرمندان بسیجی موجب تجلی اندیشه‌های هنری با ابزار هنر است و روز قدس را باید بار دیگر در همان روز همراه با هنرهای چندگانه متجلی کرد.

 

برچسب ها: روز قدس ، عکاسی ، شیرازه
نظرات بینندگان