کد خبر: ۳۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

تیم شهید جعفری افزر قیروکارزین قهرمان شد

تیم شهید جعفری افزر با غلبه بر تیم بسیج زاخرویه قهرمان فوتسال جام رمضان بخش افزر قیروکارزین شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، دیدار فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در بخش افزر قیروکارزین بین دو تیم شهید جعفری افزر و بسیج زاخرویه که با شکست حریفان به دیدار پایانی راه یافته بودند در حضور خیل مشتاقان این ورزش در سالن ورزشی شهدای شهر افزر برگزار شد.

این دو تیم پس از طی رقابتی فشرده از میان 12 تیم با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی جام صعود کرده بودند که در نهایت تیم شهید جعفری افزر گوی سبقت را از حریف خود ربود و توانست بسیج زاخرویه را با پنج گل بدرقه کند و نتیجه فینال را پنج بر دو به نفع خود خاتمه داده و جام قهرمانی را بالای سر بگیرد.

باقر حسنی رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین در حاشیه این دیدار ابراز داشت: این مسابقات با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی و حفظ قوای جسمانی جوانان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان برگزار شد که با حضور خوب تماشاگران و علاقمندان به این ورزش نیز همراه بود.

وی با بیان اینکه دیدارها هر شب پس از افطار برگزار می‌شد، تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه و به مدت دو هفته برگزار شد که پس از قهرمانی تیم شهید جعفری افزر و نایب‌قهرمانی بسیج زاخرویه، تیم فوتسال کرکویه نیز به مقام سوم دست یافت.

به گزارش فارس، در پایان این مسابقات و پس از دیدار فینال؛ به اعضای تیم برگزیده این مسابقات کاپ قهرمانی، لباس ورزشی، توپ و لوح یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان