کد خبر: ۳۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

پلیس گروگان‌گیران را ناکام گذاشت

رئیس پلیس فارس از آزادی کودک هشت ساله توسط نیروی‌های پلیس این استان از دست آدم‌ربایان در فسا خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آزادی کودک هشت ساله توسط نیروی‌های پلیس این استان از دست آدم‌ربایان خبر داد.

رئیس پلیس استان فارس در تشریح این آدم‌ربایی اظهار داشت: در 19 مرداد ماه جاری کودکی که برای خرید از منزل در شهر شیراز خارج شده بود ناپدید می‌شود که به علت طولانی شدن زمان بازگشت وی به منزل خانواده او نگران شده و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهند.

سجادیان افزود: با توجه به اهمیت موضوع نیروهای پلیس آگاهی وارد عمل شده و با انجام کارهای اطلاعاتی، موضوع ناپدید شدن این کودک هشت ساله را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس در سریع‌ترین زمان، هویت افراد را شناسایی کرده و متوجه شدند که سه نفر از شهرستان فسا عامل اصلی این آدم‌ربایی بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به همکاری مطلوب خانواده گروگان با پلیس‌ افزود: پس از هفت روز تلاش بی‌وقفه، پلیس به هویت گروگان‌گیران پی برد و با شناسایی محل اختفای گروگان، هنگامی که گروگان‌گیران برای مبادله پول بیرون از منزل مورد نظر بودند، یکی از آنان را غافلگیر کرده و گروگان را آزاد کرد.

وی با بیان اینکه گروگان‌گیران همان ابتدا فرد ربوده شده را به فسا منتقل کرده بودند، ‌اضافه کرد: دو گروگان‌گیر دیگر نیز توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان