کد خبر: ۳۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

رهایی گروگان 7ساله از دست ادم ربایان با تلاش پلیس فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس آگاهی این نیرو ظرف یك هفته گروگان‌گیران را در شهر فسا شناسایی و دستگیر كرد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا،سردار سیروس سجادیانشامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات عملیات آزادسازی گروگان در شهرستان فسای استان فارس بیان داشت:در 19 مرداد ماه جاری كودكی كه برای خرید از منزل در شهر شیراز خارج شده بود ناپدید می‌شود كه به علت طولانی شدن زمان بازگشت وی به خانه خانواده او نگران شده و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: با توجه به اهمیت موضوع نیروهای پلیس آگاهی وارد عمل شده و با انجام كارهای اطلاعاتی، موضوع ناپدید شدن این كودك هشت ساله را از 20 مرداد در دستور كار خود قرار دادند.

سردار سجادیان افزود:گروگان گیران تقاضای وجه كلانی ازخانواده گروگان می كنند و این خانواده با همكاری های لازمی كه با پلیس داشتند در دومین و سومین روز گروگان گیران شناسایی می شوند.

وی گفت : ولی پلیس متوجه شده بود كه هویت آنها جعلی بوده وآنها از مدارك افراد دیگر استفاده می كرده اند و در نهایت دو نفر از آدم ربایان را شناسایی می كنند.

این مقام مسوول اضافه كرد:با هماهنگی دستگاه قضایی محل این افراد در فسا شناسایی و گروگان را صحیح و سالم در روز پنج شنبه ساعت 12 و 30 دقیقه به خانواده اش بازگردانده اند .

سردار سجادیان ، سن گروگان گیران را بین 22 تا 27 سال عنوان كرد.

نظرات بینندگان