کد خبر: ۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

دعوت از فعالان صنعت بسته‌بندی فارس

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی فارس از دعوت به همکاری فعالان صنعت بسته‌بندی به منظور استفاده از این صنعت در حوزه محصولات صنایع دستی فارس خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، همت محمدی اظهار داشت: نظر به اهمیت و نقش موثر بسته‌بندی مناسب محصولات صنایع دستی در بازاریابی، فروش و صادرات و ضرورت ایجاد تعامل میان صنعتگران و فعالان صنعت بسته‌بندی کالا، این اداره کل از تمام صنعت‌گران حوزه بسته‌بندی به منظور همکاری مشترک دعوت کرده است.

وی افزود: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از بسته‌بندی مناسب برای محصولات صنایع دستی صورت می‌گیرد که امیدواریم با انجام این مهم بتوانیم به زودی شاهد تحولی بزرگ در حوزه بسته‌بندی صنایع دستی فارس باشیم.

محمدی تصریح کرد: امروزه نگاه حرفه‌ای به بسته‌بندی در حوزه صنایع دستی تاثیر بسزایی در توسعه صادرات و فروش و رونق‌بخشی به این صنعت در کنار معرفی مناسب محصولات صنعتگران این عرصه دارد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی فارس در پایان خاطرنشان کرد: تمام فعالان صنعت بسته‌بندی

می‌توانند با ارائه سوابق کاری خود تا 20 شهریور ماه سال جاری به حوزه معاونت صنایع دستی فارس واقع در بلوار سیبویه در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان