کد خبر: ۳۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱

حمایت از مراکز ترک اعتیاد فارس

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: کمک به مراکز ترک اعتیاد و اشتغال‌زایی همراه با مساعدت در بازتوانی مددجویان از مهم‌ترین سیاست‌های اداره کل بهزیستی فارس در سال جاری است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از خرم بید، محمد کشاورز ظهر امروز در بازدید از اداره بهزیستی خرم بید که به منظور بررسی مشکلات مددجویان در این شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: کمک به مراکز ترک اعتیاد و اشتغال‌زایی همراه با مساعدت در بازتوانی مددجویان از مهم‌ترین سیاست‌های اداره کل بهزیستی فارس در سال جاری است.

وی افزود: توانمندسازی خانواده‌های مددجویان همراه با آموزش‌های مورد نیاز به جامعه آسیب‌پذیر در شهرستان خرم‌بید با توجه به تعاملات موجود به خوبی انجام می‌شود که جای تقدیر دارد.

کشاورز هم‌چنین از نقش خیران خرم بید در تامین منابع مالی مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست این شهرستان قدردانی کرد.

فرماندار خرم بید نیز در این بازدید گفت: اداره بهزیستی این شهرستان از فعال‌ترین ادارات بوده که با زیر پوشش قرار دادن سه مرکز ترک اعتیاد در صفاشهر و قادرآباد، مرکز توان‌بخشی ولیعصر و چند مرکز روستایی خدمات قابل توجهی را به این قشر محروم انجام می‌دهد.

داود ایوبی افزود: کم بودن کمک‌های مالی به مراکز بهزیستی، نداشتن مکان مناسب برای اشتغال‌زایی معلولان و قطع کمک‌های معادن این شهرستان به علت تعطیلی، از دیگر مشکلات مددجویان اداره بهزیستی خرم بید است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان