کد خبر: ۳۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

تدوین برنامه توسعه و آبادانی شهر خشت

شهردار خشت گفت: برنامه چشم‌انداز پنج ساله توسعه و آبادانی شهر محروم خشت توسط شهرداری تدوین شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس علی پولادیان از تدوین پیش‌نویس برنامه چشم‌انداز پنج ساله توسعه و آبادانی شهر خشت خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ریزی در قالب استراتژیک مدونی تهیه شده است که پس از تصویب آن در جلسه شورای اسلامی شهر خشت، نقش ارزنده‌ای در توسعه و آبادانی این منطقه خواهد داشت.

وی در ادامه اقدامات انجام گرفته در طول سه ماه گذشته در حوزه خدمات فنی و مهندسی عملیات عمرانی شهر خشت را پروژه‌هایی از قبیل احداث خیابان، لبه‌گذاری، زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری و روکش آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر یک‌ میلیارد و 470 میلیون ریال عنوان کرد.

شهردار خشت به اجرای پروژه سایت دفن زباله به صورت اصولی و تعریض جاده بین باغات با هزینه‌ای بالغ بر 47 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: دفن زباله در گذشته به صورت روباز و پراکنده انجام می‌گرفت که همین امر علاوه بر جلوه‌ زشت و نازیبایی که برای شهر داشت باعث بروز مشکلات بهداشتی غیر قابل تحملی برای باغداران منطقه در فصل برداشت محصول خرما می‌شد.

پولادیان در بخش دیگری از سخنانش معدوم ساختن سگ‌های ولگرد و مزاحم، اصلاح دست‌انداز دو پل فلزی، نصب چراغ خطر در سه نقطه حادثه‌خیز شهر و تسطیح دو طرف بلوار ورودی شهر را از دیگر اقدامات شهرداری خشت در سه ماه گذشته عنوان کرد.

وی احداث ساختمان جدید برای شهرداری، راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی و تصویب پیش‌نویس چشم‌انداز پنج ساله توسعه و آبادانی توسط شورای شهر خشت را از کارهای در حال پیگیری شهرداری این منطقه عنوان کرد.

شهردار خشت در پایان از مردم و مسئولان این شهر درخواست کرد که همدلی و همکاری با مجموعه شهرداری در راستای توسعه و آبادانی شهر خشت داشته باشند تا محرومیت از چهره این شهر پاک شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان