کد خبر: ۳۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح 15 پروژه عمرانی در قیروکارزین

به مناسبت هفته دولت 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال با حضور مسئولان محلی در قیروکارزین افتتاح شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، صبح امروز به مناسبت هفته دولت 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در بخش مرکزی قیروکارزین با حضور مسئولان محلی این شهرستان کلنگ‌زنی شد و یا به بهره‌برداری رسید.

فرماندار قیروکارزین در حاشیه افتتاح این پروژه‌های عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: در سال‌های گذشته قیروکارزین در بخش‌های مختلف عمرانی با رشد قابل توجه‌ای رو‌به‌رو بوده و برای محرومیت‌زدایی در این شهرستان فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفته است.

عبدالحسن صمدنژاد با تشریح پروژه‌های افتتاح شده در بخش مرکزی قیروکارزین به مناسبت هفته دولت تصریح کرد: زیرسازی، آسفالت و دیوارچینی در تپه نورالشهدا و همچنین احداث بلوار 25 متری، زیرسازی و آسفالت آن در شهرک الهادی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط شهرداری قیروکارزین به بهره‌برداری رسید.

صمدنژاد با اشاره به افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی قیروکارزین اضافه کرد: افتتاح پروژه‌های کانال آبیاری به طول 2.5 کیلومتر و جاده بین مزارع به طول 21.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 400 میلیون ریال از پروژه‌های جهاد کشاورزی بود که مناطق سکه روان، مدخون، آبگرم و نجم‌آباد از آن بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: افتتاح سالن ورزشی و ساختمان مهمان‌سرا و انبار مدیریت جهاد کشاورزی قیروکارزین و همچنین نمایشگاهی با 500 عنوان کتاب در زمینه‌های کشاورزی، صنایع، آموزشی، ترویج، دامداری و بخش کشاورزی نیز از دیگر طرح‌های به بهره‌برداری رسیده توسط جهاد کشاورزی قیروکارزین بود.

فرماندار قیروکارزین افزود: افتتاح دو ساختمان دهیاری در روستاهای دهبه و علی‌آباد در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 530 میلیون ریال و کلنگ‌زنی ساختمان آتش‌نشانی روستای علی‌آباد با زیربنای 190 متر مربع در زمینی به مساحت 800 متر مربع با اعتبار اولیه 250 میلیون ریال نیز از طرح‌های روستایی افتتاح شده امروز در قیروکارزین است.

وی با ذکر پروژه‌های ورزشی افتتاح شده افزود: دو زمین ورزشی آسفالته روباز در شهر امام شهر و روستای علی‌آباد با مجموع اعتبار 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

صمدنژاد اضافه کرد: بهسازی و آسفالت خیابان سعدی، اجرای آسفالت فاز دوم بلوار بوعلی سینا و فاز دوم کانال دفع آب‌های سطحی صدران و همچنین اجرای آسفالت کوچه‌های شهیدان کریمی، محمود محیط و غلامی در امام شهر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال توسط شهرداری این شهر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار قیروکارزین در پایان با معرفی پروژه‌های افتتاح شده در این روز از هفته دولت تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز افتتاح دومین اتاق عمل بیمارستان امام محمد باقر (ع) شهر قیر و همچنین بهره‌برداری از پایگاه اورژانس جاده‌ای مبارک‌آباد نیز با مجموع اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال از طرح‌های افتتاح شده در چهارمین روز هفته دولت در قیروکارزین است.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان