کد خبر: ۳۵۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

انتخاب دانشگاه پیام نور جهرم به عنوان برترین مرکز علمی استان

  سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم گفت:این واحد دانشگاهی با بیش از شش هزار دانشجو در زمینه جذب دانشجو پس از شیراز در استان فارس در جایگاه دوم قرار دارد. 

به گزارش شیرازه ،دكترمحمد قناعتیان ، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ، افزود: همچنین این دانشگاه جزو مراكز برتر دربین دانشگاه های پیام نوراستان فارس و كشورمحسوب می شود.

وی بیان داشت: مهم ترین اهداف شاخص این دانشگاه درحوزه آموزش ، راه اندازی مقطع كارشناسی ارشد در رشته های فیزیك، شیمی - فیزیك، ،زبان و ادبیات فارسی و همچنین اضافه نمودن رشته مهندسی كشاورزی گرایش ترویج و رشته فیزیك هسته ای در مقطع كارشناسی به جمع رشته های دیگر این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم ، ادامه داد: همچنین راهبرد كلی این دانشگاه در سال جاری ، توسعه و تعمیق فرهنگ و ارزش های اسلامی ، مبانی مستحكم شیعی و نظام ولایی، گسترش مظاهر و مناسك اسلامی، تقویت معنویت اخلاقی، افزایش بصیرت دینی ترویج فرهنگ پایداری،ایثاروشهادت،توسعه وتقویت فعالیت ها و زیر ساخت های فرهنگی ایثارگران است.

قناعتیان ، شمار رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور جهرم را 32 رشته اعلام كرد و افزود: پارسال این دانشگاه مبادرت به جذب بیش از یك هزار و 400 دانشجو كرد.

وی افزود: همچنین سال گذشته سه رشته فنی مهندسی جدید به رشته های تحصیلی این دانشگاه اضافه و 850 فقره گواهی دانش آموختگی صادر شد.

قناعتیان ادامه داد: هم اكنون 21 عضو هیات علمی به همراه حداقل 200 نفرمدرس در بخش آموزشی این دانشگاه فعالیت دارند.

وی بیان كرد: دربخش فعالیت های پژوهشی نیز اعضای هیات علمی این دانشگاه موفق به چاپ و انتشار 45 مقاله

ISC و ISI ، انتشار 11 كتاب، 24 مقاله علمی ، پژوهشی ، 13 مقاله علمی - ترویجی و 24 طرح پژوهشی شده اند.

دوپروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور جهرم با 3میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است

وی به فعالیت های عمرانی این دانشگاه اشاره كرد و گفت: امسال به مناسبت هفته دولت ، عملیات احداث دو پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 850 میلیون ریال در این مركز علمی آغاز شد.

وی بیان كرد: این دو پروژه كه فرهنگی و اداری است در زمینی به مساحت 550 مترمربع احداث خواهد شد و با به انجام رسیدن آن مجموع مساحت ساختمان های این دانشگاه به هشت هزار و 77 مترمربع افزایش می یابد.

سرپرست دانشگاه پیام نورجهرم افزود:پارسال نیزبا جذب بیش از سه میلیارد ریال اعتبار، آزمایشگاه های بخش كشاورزی، شیمی ، فیزیك، زمین شناسی و كامپیوتر این دانشگاه ، مجهز شد.

شهرستان جهرم در فاصله 193 كیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: پیام نور ، جهرم ، شیرازه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
0
با سلام چرا دانشگاه در رشته الهیات ارشد نمی پذیرد