کد خبر: ۳۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

مردم رکن اصلی اقتصاد مقاومتی هستند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم رکن اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس سید حسین ذوالانوار امروز  اظهار داشت: مردم باید با همدلی و بصیرت خود پرچمداران اقتصاد مقاومتی باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مردم در شرایط مختلف چرخه اقتصادی را مدیریت کنند، تهدیدها به فرصتی مناسب برای رشد اقتصادی کشور تبدیل می‌شود.

وی در ادامه از مسئولان خواست تا به فکر وضعیت گرانی موجود باشند و با مدیریت خوب شرایطی آرام را فراهم کنند.

ذوالانوار تصریح کرد: گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی که برای مردم ایجاد شده نباید ابزار دست بعضی افراد برای رسیدن به منافع شخصی شود.

وی تصریح کرد: برخی از افراد به بهانه نزدیک‌شدن به زمان انتخابات و یا برای بروز کینه‌های خود به نظام به دنبال تلخ‌تر کردن مشکلات اخیر اقتصادی هستند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی که برای عبور از بحران‌های اخیر بوده نیازمند همدلی و تلاش جمعی است.

ذوالانوار با اشاره به اینکه مسئولان باید با تدبیر بیشتر زمینه‌ای فراهم کنند که قیمت‌ها دچار نوسانات شدید نشود و بر ضرورت آمادگی کامل مسئولان کشور در مورد هرگونه تغییر در بازار و نرخ‌ها تاکید کرد و افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی جلوی مشکلات حاصل از گرانی را بگیرند تا به یک‌باره به جامعه فشار وارد نشود و هر چه سریع‌تر به بازاری با ثبات دست یابیم.

وی در پایان گفت: بصیرت مردم در این مرحله حساس می‌تواند عاملی باشد تا آخرین تهدیدهای دشمن به نتیجه نرسد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان