کد خبر: ۳۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱

تهیه و تنظیم سند چشم‌انداز خرامه

فرماندار خرامه گفت: سند چشم‌انداز این شهرستان برای پیشرفت و آبادانی منطقه به صورت علمی و تخصصی در حال تهیه و تنظیم است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، داریوش دهقان در دیدار با مردم روستای معزآباد گورگیر اظهار داشت: از زمان حضور در این شهرستان سعی کردیم دغدغه‌های رهبر انقلاب را دغدغه‌های خود بدانیم و با وحدت و همدلی برای پیشرفت خرامه تلاش کنیم.

وی گفت: اگر مسئولان آن طور که رهبر انقلاب می‌خواهند عمل کنند تمام مشکلات کشور برطرف می‌شود.

فرماندار خرامه وحدت و همدلی را رمز موفقیت در برنامه‌ها دانست و افزود: تمام مسئولان این شهرستان در راستای وحدت با تلاش و جدیت حرکت می‌کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرامه با اشاره به اینکه تمام مسئولان شهرستان به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، گفت: بیشترین آثار خشکسالی در کشور را شهرستان خرامه متحمل شده و در بسیاری از حوزه‌ها عقب‌ماندگی داریم.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات بنا به اظهارات مدیران این استان، شهرستان خرامه در صدر پیشرفت و توسعه در فارس بوده است.

فرماندار خرامه همچنین میزان اعتباراتی که در سال گذشته در حوزه‌های مختلف مصوب و اجرا شده بود را برای مردم بیان کرد. 

نماینده مردم خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: از ویژگی‌های بارز و خوب مردم مومن روستای معزآباد گورگیر، ولایت‌مداری و انقلابی بودن آنها است.

داریوش اسماعیلی گفت: مشکلات این روستا نظیر جاده ارتباطی و کشاورزی بررسی شده است و تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا آنها را برطرف کنیم.

نماینده مردم خرامه در مجلس شورای اسلامی افزود: عظمت نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهدا و مقاومت آزادگان، جانبازان، ایثارگران، رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری و اطاعت و پیروی مردم مخلص ایران از مقام عظمای ولایت است.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهدها در تهران تصریح کرد: این اجلاس با توجه به اینکه در زمانی اجرا می‌شود که تمام دشمنان انقلاب اسلامی با رهبری آمریکا برای منزوی کردن ایران اسلامی بسیج شده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: حضور سران 130 کشور جهان و دبیرکل سازمان ملل در پایتخت ایران اسلامی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه ساخت.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این اجلاس اظهار کرد: رهبر انقلاب پیام استراتژیک انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان اعلام کردند و اطاعت از ولایت فقیه وظیفه شرعی و انسانی همگی ما است.

در این مراسم مسئولان ادارات آموزش و پروش، راه و شهرسازی، تربیت بدنی، بنیاد مسکن، دا‌مپزشکی و جهاد کشاورزی ضمن بیان عمکرد خود، نسبت به مشکلات موجود در روستا به مردم پاسخ دادند.

فرماندار خرامه به همراه نماینده مردم خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان به منظور بررسی مشکلات روستای معزآباد گورگیر از توابع بخش مرکزی این شهرستان با مردم این روستا دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: خرامه ، شیرازه ، چشم انداز
نظرات بینندگان