کد خبر: ۳۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱

کسب 17 مقام برتر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در چهارمین جشنواره فرهنگی سراسری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، موفق به کسب 17 مقام برتر کشوری شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل تعالی فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه این دانشگاه اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و در شهر کرمان برگزار شد، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با 412 اثر دانشجویی، حضوری پررنگ در میان سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور داشت.

مهدی خسروی افزود: در این جشنواره 17 مقام و رتبه برتر به دانشجویان فعال در عرصه امور فرهنگی شیراز تعلق یافت.

وی ابراز داشت: علاوه بر تمام رتبه‌ها و مقام‌های به دست آمده در این جشنواره توسط دانشجویان این دانشگاه، غرفه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خاطر خلاقیت و نوآوری و ارائه طرح‌های نوین فرهنگی از جمله طرح‌های بزرگ رویش، تلفیق فرهنگ و آموزش و شافی موفق به کسب عنوان غرفه ویژه برتر در این جشنواره شد.

جشنواره بزرگ فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هر ساله در تابستان و به میزبانی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود که امسال نیز به مدت چهار روز و در شهر کرمان صورت گرفت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مجموع موفق به کسب 17 مقام در این جشنواره شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان