کد خبر: ۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح 80 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در آباده

به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار آباده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس و جمعی از مسئولین ومردم، پروژه 80 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) آباده واقع در جنت آباد افتتاح و تحویل متقاضیان شد

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما، در این مراسم محمد جواد عسکری ،فرماندار آباده، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل وشهدای ارزشمند انقلاب اسلامی هفته دولت را تبریک گفت ودر خصوص پروژه مذکور به بیان مطالبی پرداخت. وی ضمن ارج نهادن به عظم و همت دولت خدمتگذار در بحث مسکن دار کردن مردم و رفع دغدغه ایشان  خصوصاً خانواده های محروم گفت: امروز در بحث خدمتگذاری به مردم کارهای خوبی انجام شده است اما هنوز هم مشکلاتی هست که بایستی با همکاری ، همفکری و جدیت همه مسئولین این مسائل را بررسی و در جهت رفع آنها تلاش کنند.

رحیم زارع نماینده مردم آباده بوانات وخرمبید در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی وباهنر به بیان مطالبی در خصوص شهرستان پرداخت و گفت: حرکتهای انجام شده در شهرستان قابل تقدیر است اما کافی نیست و بایستی جهت توسعه وپیشرفت شهرستان گامهای اساسی تری برداریم. وی عملکرد کمیته امداد را در شهرستان مثبت ارزیابی کرد و گفت: هدف کمیته امداد تنها تأمین ارزاق مردم محروم  نیست بلکه در راستای اهداف بزرگی همچون مسکن دار کردن این قشر از مردم جامعه نیز گامهای ارزشمندی را برداشته است. زارع در پایان از همه دست اندر کاران پروژه 80 واحدی مسکن مدد جویان کمیته امداد تقدیر کرد و در خصوص حصار کشی این مجموعه قول مساعد داد.

گفتنی است  این پروژه 80 واحدی با متراژ هر واحد 100 متر مربع با اسکلت فلزی وبصورت چهار طبقه ای و در زمینی به مساحت 8000 متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و تحویل مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر آباده گردید.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان