کد خبر: ۳۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

دختران فارس مدال‌های شنا و دوومیدانی را درو کردند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از قهرمانی دختران دانش‌آموز این استان در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از  فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، محمد جعفری اظهار داشت: در این رقابت‌ها که از هشتم شهریورماه جاری در استان اصفهان آغاز شد، تیم دانش‌آموزان دختر فارس توانست با کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز مقام قهرمانی را به دست آورد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: برای تیم فارس در دوی 200 متر با مانع زهرا بهمنی، در دوی 100 متر سلوا صفائیان، در ماده پنج‌گانه فاطمه رئیسی و در پرش طول الناز گیسوی مقام نخست را به دست آوردند.

وی ادامه داد: تیم چهار در صد متر امدادی دانش‌آموزان فارس نیز که متشکل از زهرا بهمنی، زهره میری، سلوا صفاییان و الناز گیسوی بود توانست مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کند.

جعفری خاطرنشان کرد: در دوی 100 متر با مانع سارا ندافی و در دوی 400 متر زهرا بهمنی توانستند مقام‌های دوم  را به دست آورند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: در دوی 100 متر زهره میری و در دوی 400 متر نیز الناز گیسوی مقام‌های سوم را آن خود کردند.

جعفری تصریح کرد: سرپرستی تیم فارس را زهره فتحی و مربیگری  این تیم را کتایون رستم‌زاد بر عهده داشتند.

وی در پایان گفت: پس از تیم فارس تیم‌های تهران و خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بنا به گزارش دیگری از همین منبع، رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس نیز از کسب چهار مدال با ارزش دختران دانش‌آموز فارس در مسابقات کشوری شنا در اصفهان خبر داد.

عباس حاجی‌زاده در این زمینه گفت: سیده تینا حسینی دانش‌آموز دختر فارسی توانست در مواد 50 متر آزاد و 50 متر کرال پشت دو مدال ارزشمند طلا را برای کاروان دانش‌آموزان فارس به ارمغان آورد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش پرورش فارس همچنین از نایب قهرمانی تیم شنای فارس در رشته چهار در 50 متر آزاد که متشکل از تینا حسینی، ستیا کمالی، سانیا تابع و مریم حمیدی بود خبر داد و افزود: در رشته 100 متر قورباغه نیز پریا کمال‌زاده رتبه سوم و مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان