کد خبر: ۳۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

نجات معجزه آسایی فردی در شیراز

فردی كه درشیراز پس از برخورد شن كش به سرش به طورمعجزه آسایی از مرگ نجات یافته بود از بیمارستان شهید رجایی شیراز پس از دریافت خدمات درمان ، مرخص شد.

به گزارش شیرازه، مدیرروابط عمومی بیمارستان شهید رجایی شیراز روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : هفته گذشته مصدومی كه دراثر نزاع دچارضربه با یك شن كش به سرشده بود وشن كش دراستخوان سربیمار قرارداشت دراین بیمارستان پذیرش شد.

رسولیان افزود: كارهای احیای اولیه بیمارسریعا دربخش احیا و بیمارستان انجام شد و متخصصین جراحی عمومی و جراحی مغزواعصاب سریعا بربالین مصدوم حاضرشدند و اقدامات اولیه برای ثابت كردن علائم حیاتی او به انجام رسید.

وی ادامه داد : پس ازمناسب شدن وضعیت مصدوم برای وی دستورعكس از سرداده شد كه با توجه به اینكه اندازه شن كش وارد شده به سربسیاربزرگ بود سرمصدوم وارد دستگاه سی تی اسكن نمی شد بنابراین جراحان این بیمارستان ، مصدوم را به اتاق عمل بردند و با توجه به تجاربی كه داشتند جسم خارجی را از سراو بیرون آوردند و ضایعات ایجاد شده براثر ورود جسم خارجی به سراو را ترمیم كردند.

رسولیان اضافه كرد: مصدوم پس از اتاق عمل برای انجام سایر موارد درمانی در ICU بیمارستان شهید رجایی بستری شد و تحت مراقبت ویژه قرارگرفت.

مدیرروابط عمومی بیمارستان شهید رجایی شیراز افزود: دوران بستری این مصدوم دربیمارستان ، بدون هیچ مشكلی سپری و سرانجام او به سلامت از بیمارستان مرخص شد.

برچسب ها: معجزه ، شن کش ، سر ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان