کد خبر: ۳۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

نشریه سروچمان سروستان در آستانه تعطیلی قرار گرفت

نشریه سروچمان سروستان به عنوان تنها نشریه محلی این شهرستان  که از بهمن ماه هشتاد و نه، بعد از یک دوره تعطیلی و با مدیریت داخلی جدید به صورت مرتب هر دو هفته یک بار چاپ و منتشر  می شد و مورد استقبال  عموم مردم سروستان قرار گرفته بود و علاوه بر مخاطبان سروستانی،مخاطبان بسیاری نیز در شهرستان های اطراف به خود جذب کرده بود.
به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین، به دلیل فشارهای همه جانبه برخی مسوولین شهرستان سروستان و سایر کسانی که در این نشریه مردمی مورد انتقاد قرار گرفته بودند صاحب امتیاز و مدیر مسوول این نشریه اعلام کرد: اگر شرایط به صورت فعلی باقی بماند،ناچارا این نشریه تعطیل خواهد شد.
شفیعی سروستانی در ادامه این خبر با اعلام اینکه فشارهای مالی و عدم کمک های دولتی  مزید بر علت شده است خواستار حمایت مسوولین دولتی در این زمینه شد.
خاطر نشان می شود نشریه سروچمان سروستان به عنوان تنها نشریه محلی سروستان که از بهمن ماه هشتاد و نه، بعد از یک دوره تعطیلی و با مدیریت داخلی جدید به صورت مرتب هر دو هفته یک بار چاپ و منتشر    می شد مورد استقبال  مردم این شهرستان قرار گرفته بود و علاوه بر مخاطبان سروستانی،مخاطبان بسیاری نیز در شهرستان اطراف به خود جلب کرده بود.
انتهای خبر/ص
نظرات بینندگان