کد خبر: ۳۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

هیچ اشتباهی در ثبت احوال پذیرفتنی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه ثبت وقایع چهارگانه حیاتی توسط ثبت احوال دارای اهمیت فراوانی است، گفت: هیچ اشتباهی در امور ثبت احوال پذیرفتنی نیست.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان فارس با بیان اینکه ثبت وقایع چهارگانه حیاتی توسط ثبت احوال دارای اهمیت فراوانی است، اظهار داشت: سرعت عمل و دقت در کار ثبت احوال، بسیار مهم است چراکه هیچ اشتباهی در این امور قابل پذیرش نیست.

وی با تقدیر از ثبت احوال استان فارس به دلیل صدور شناسنامه‌های نوین افزود: صدور شناسنامه‌های نوین کار جدیدی است که به زودی در کشور فراگیر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بر ارائه خدمات ثبت احوال توسط دفاتر پیشخوان خدمات دولت تاکید کرد و گفت: دفاتر پیشخوان باید بتوانند با رعایت مقررات و قوانین مورد نظر ثبت احوال، خدمات ثبتی را به مردم ارائه دهند؛ این امر موجب تسهیل در رسیدگی به درخواست‌های مردمی می‌شود.

فیروزآبادی با بیان اینکه شماره ملی و کد پستی مبنای ارائه خدمات در دستگاه‌های اداری کشور است، تصریح کرد: مردم باید همواره در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی این دو شماره را به همراه داشته باشند چراکه موجب تسهیل در ارائه خدمات به آنان می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان