کد خبر: ۳۵۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱

کلنگ زنی راه آهن شیراز-گل گهر -سروستان

فرماندار سروستان ضمن رد متوقف شدن پروژه راه آهن شیراز-گل گهر- سروستان اعلام کرد:هفته آینده کلنگ این پروژه در فاصله 200 متری جاده کمربندی سروستان به زمین خواهد خورد.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،هادی صنعتی فرماندار سروستان در آخرین سخنرانی خود در محل برگزاری نماز جمعه  شهرستان سروستان با اعلام اینکه پروژه احداث راه آهن شیراز-سروستان-گل گهر  متوقف نشده،گفت: هفته آینده کلنگ این پروژه در فاصله 200 متری جاده کمربندی سروستان به زمین خواهد خورد.

فرماندار سروستان در این مراسم با ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد چند ساله خود در سروستان اعلام کرد: سه پروژه مهرماندگار در سروستان تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد که این پروژه ها شامل:انتقال پسآب تصفیه شده شیراز به دشت سروستان،انتقال نفت سروستان به پالایشگاه شیراز و تکمیل پروژه بزرگراه شیراز فسا که حدود 12 کیلومتر از مسیر جاده کمربندی تا گردنه عرفه سروستان نیز طی این پروژه تکمیل می شود.

هادی صنعتی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مجموعه مدیران شهرستان سروستان که وی را یاری نموده اند تشکر کرد و اظهار داشت:از عموم مردم سروستان حلالیت می طلبم و امیدوارم توانسته باشم طی مدتی که در خدمت مردم این دیار بودم بخشی از مشکلات آنها را حل کرده باشم.

یادآور می شود امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید سروستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان و با حضور مسوولین استانداری و اعضای شورای اداری سروستان برگزار می شود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
هادی صنعتی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
1
مدیرمسئول محترم سایت شیرازه

با سلام.

بنده در سخنرانی خود در نمازجمعه هفته گذشته سروستان به هیچ عنوان خبری مبنی بر کلنگ زنی پروژه راه آهن در هفته آینده اعلام نکرده بلکه اعلام نمودم مطالعات پروژه نهایی و نقشه مسیر نیز به شهرستان ابلاغ شده و نهایی شده است.

خواهشمند است اصلاح نمایید.

با تشکر /

هادی صنعتی. فرماندار پیشین شهرستان سروستان