کد خبر: ۳۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱

نامه نگاری میکروب‌های ضعیف شده به مرسی

وبلاگ(نسل حضور) نوشت:

به گزارش شیرازه وقتی تمام غرب عزم خود را جزم کرده بود که نگذارد محمد مرسی در اجلاس عدم تعهد به میزبانی ایران شرکت کند آنهم به این دلیل که اگر دو تمدن کهن ایران و مصر بخواهند بعد از سال ها به تبادلات فرهنگی و مذهبی بپردازند بی شک رژیم منحوس اسرائیل در امان نخواهد ماند و شاهرگش که همان معاهده کمپ دیوید است، زده خواهد شد.

و از سوی دیگر رابطه ایران و مصر سبب تعمق بخشیدن انقلاب مصر، بخصوص بدست گرفتن حکومت توسط اسلامگرایان ، به مناطق دیگر هم سرایت می کند و نه تنها سبب از بین رفتن رژیم جعلی اسرائیل بلکه بلوک غرب را هم در بر خواهد گرفت و همان وضعیتی که برای شوروی سابق افتاد برای نظام سرمایه داری به سردمداری امریکا هم پیش خواهد آمد

حال دراین بازتاب جهانی اجلاس «نم» و سخنان رهبری ایران در رسانه‌های خارجی تا جاییکه گفته شد امریکا و غرب در تقابل با ایران تنها هستند؛و دوسوم کشورهای جهان دیدگاه های ایران را پذیرفته اند،نامه نوشتن های میکروبهای ضعیف شده سیاسی ،که حیاتشان را مدیون لطف رهبرمعظم انقلاب هستند جای تعجب نیست.همان مجاهدین دیروز و منافقین امروز که اگر دست مردم به این منافقین برسد بی شک سالم نخواهندشان گذاشت، به محمد مرسی نامه می نویسند که ای کاش شما با نمایندگان واقعی ملت ایران که در حبس هستند ملاقات می داشتید.

گرچه نباید از این دست منافقین انتظاری غیر ازاین داشت اما یک نکته را امثال ابوالفضل قدیانی فراموش کرد البته شاید محمد مرسی را نشناخت وبر اساس توهمات فتنه که چندین سال به ان مبتلااست فقط خواست دهنی بجنباند ،سری بتکاند و حرفی زده باشد.

من باب یادآوری عرض می کنم محمد مرسی اولین دستوری که بعد از ریاست جمهوری داد بازگشایی کامل گذرگاه \'رفح\'، ایجاد منطقه آزاد تجاری میان نوار غزه و مصر و تأمین سوخت شبکه برق‌رسانی غزه بود.

اقای قدیانی کلمه غزه برای شماآشنا نیست ؟ همانی که شما و امثال شما "شعار نه غزه نه لبنان" سر میدادید.محمد مرسی تمام مصر را به پای غزه گذاشت و بعد از بدست گرفتن حکومت آمادگی خود را برای شکستن حصر غزه اعلام کرد.

اگر مرسی با شما که نمایندگان یک اقلیت متوهم زده که پناهگاهشان فضای مجازی است دیدار داشت، مشت محکمی راحواله دهانتان با این شعاری که هنوز آن را از دیوارهای مغزتان پاک نکردید ،می کرد.گرچه مردم مصر، نمونه اش آن دانشجوی مصری که می گفت حضرت امام با چه پشتکاری همانند جد بزرگوارش حضرت امام حسین(ع) قیام کرد و تا رسیدن به خواسته‌های حق ملت راهش را ادامه داد ما هم با نگاه به اقدامات امام خمینی(ره) عمل خواهیم کرد،کمر اربابان آمریکایتان را شکستند.

و نکته دیگری که منافقانه به آن پرداختید و به مرسی پیشنهاد دادید که تجربیات انقلاب اسلامی ایران و سرنوشت ملت شریف ایران درس بگیرد و اجازه ندهد که انقلاب مصر همانند انقلاب ایران توسط مستبدین مصادره و آمال و آرزوی آزادیخواهان را به باد فنا بدهد.

گرچه این حرفا از روی جهالت نیست بلکه از روی افکار صهیونیستی است چرا که این سخنان برگرفته ازحرفهای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نشست مطبوعاتی با صد راعظم المان بود که به شدت ازتکرار تجربه چند دهه پیش جمهوری اسلامی ایران در مصر ابراز ترس و نگرانی کرد.در نظر اقای قدیانی آزادیخواهان صهیونیست صفتها هستند و مستبدین اسلامگراها!!!

اگر جناب ابوالفضل قدیانی درک درستی از انقلاب منطقه داشت و عدالت و آزادیخوهی را درسایه آمریکا و زیر پرچم انگلیس معنا نمی کرد این را لا اقل می فهمید وقتی رسانه های رژیم اشغالگرصهیونیست می گویند محمد مرسی به رهبری چون جمال عبدالناصر تبدیل شده ودر نهایت مجبور می شویم هزینه سنگین آن را بپردازیم معنایش چیست؟

و در آخر اینکه به محمد مرسی گفتید که از نلسون ماندلا پیروی کنید که باید گفت، بروید به دهه 70و دیدار ماندلا با رهبر معظم انقلاب را از زبان خود نلسون ماندلا بخوانید که در دیدار خود با رهبری گفت: ملاقات با رهبر انقلاب بزرگی که جهان را تحت تأثیر قرار داده است برای من امیدبخش و موجب افتخار بزرگی است و مردم آفریقای جنوبی اکنون برای شنیدن گزارش دیدارهای من با رهبر بزرگ انقلاب و مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران به انتظار نشسته‌اند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان