کد خبر: ۳۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

توسعه کشاورزی معضل بیکاری در خرامه را برطرف می‌کند

مهم‌ترین راهکار برای حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان محروم توسعه بخش کشاورزی است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، داریوش دهقان صبح امروز در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌‌های مناسبی که در زمینه کشاورزی در خرامه وجود دارد مسئولان باید با همکاری فارغ‌التحصیلان و تجربه کشاورزان برای پیشرفت در این حوزه برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: هرچند تاکنون اقدامات خوبی برای توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان انجام شده است اما هنوز ظرفیت‌های بلااستفاده در این زمینه وجود دارد که می‌توان از آنها برای افزایش بهره‌وری و تثبیت اشتغال در خرامه استفاده کرد.

فرماندار خرامه توسعه کشاورزی مکانیزه، استفاده از روش‌های نوین آبیاری در کشاورزی این شهرستان و یکپارچه‌سازی اراضی را از جمله اقدامات موثر در افزایش بهره‌وری این بخش دانست.

دهقان با اشاره به نگاه ویژه دولت به بخش کشاورزی تصریح کرد: تسهیلات کارگروه کشاورزی فرصت مناسبی برای توسعه در این بخش است.

تشکیل کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی به منظور بررسی مشکلات بخش کربال، بررسی درخواست‌های متقاضیان تسهیلات توسعه بخش کشاورزی، ترمیم سردهانه‌های جداول رودخانه کر و پیگیری مشکلات دریافت سوخت موتور پمپ‌ها از مصوبات این کارگروه بود.

این نشست با حضور فرماندار خرامه، محمد میرزایی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و دیگر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

برچسب ها: کشاورزی ، خرامه ، شیرازه
نظرات بینندگان