کد خبر: ۳۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

برگزاری همایش بزرگداشت مقام حضرت فضل بن موسی (ع) در جهرم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم از برگزاری مراسم بزرگداشت و یادمان مقام و منزلت حضرت فضل بن موسی (ع) همزمان با دهه ولایت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه ،حجت الاسلام غلامحسین بیگدلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم به خبرنگار شبستان گفت: مراسم بزرگداشت امامزاده فضل بن موسی بن جعفر (ع) همزمان با دهه کرامت که دهه بزرگداشت امامزادگان نامگذاری شده است در صحن و سرای آن امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این مراسم را توجه بیشتر مردم به مقام و شخصیت این امامزاده جلیل القدر دانست و افزود: امامزادگان به عنوان سرمایه های ارزشمند مادی و معنوی جامعه اسلامی هستند و معرفی آن ها، فرصت مناسبی برای حفظ اخلاق جامعه در چارچوب دین اسلام است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم با اشاره به برنامه های این مراسم بزرگداشت، خاطرنشان کرد: سخنرانی، غبار روبی، مداحی و شعرخوانی، برگزاری نمایشگاه کتاب و برپایی ایشتگاه نقاشی از جمله برنامه های این مراسم است.
بیگدلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، تاکید کرد: ضروری است با شکوفایی و آبادسازی بقاع متبرکه و تبدیل این مراکز به مرکز تبلیغ دین و قطب فرهنگی در راستای مقابله ترویج مکتب اهلبیت (ع) در جامعه تلاش کنیم.

 

برچسب ها: جهرم ، همایش ، شیرازه
نظرات بینندگان