کد خبر: ۳۵۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

ازنظرات ایثارگران در اداره امور شهرستان شیراز بهره گیری خواهد شد

شورای مشورتی فرماندار با ایثارگران شهرستان شیراز به ریاست فرماندار و با حضور رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شیراز و دیگر اعضاء شورا به همراه جمعی ازخانواده های شهداء، آزادگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان شیراز برگزار گردید .

به گزارش شیرازه به نقل از فرمانداری شیراز،جواد زرین کلاه در شورای مشورتی ایثارگران که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و دیگر اعضاء در محل فرمانداری برگزار گردید؛ با تبریک دهه کرامت ، مقارن شدن آن با هفته دفاع مقدس را یک فرصت مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی دانست و در ادامه با بیان رشادت های ایثارگران و جانبازان در دوران 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت : توجه ویژه به امور ایثارگران یکی از اولویت های اصلی دستگاه های اجرایی و خدمت رسان است که رسیدگی به مشکلات این عزیزان از وظایف اصلی مدیران محسوب می گردد.
رئیس شورای مشورتی ایثارگران شهرستان شیراز با اشاره به طرح "سپاس" خاطرنشان کرد : بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس ، تشکیل منظم جلسات مشورتی با ایثارگران ، سرکشی به جانبازان اعصاب و روان و ضایعات نخاعی و برگزاری جلسه با NGO های مرتبط با ایثارگران ، در دستور کار قرار دارد؛همچنین در جلسات مشورتی فرماندار با ایثارگران که منبعد بطور منظم هر ماه یکبار تشکیل می شود از نظرات و دیدگاههای ایثارگران در رسیدگی به مسائل شهرستان شیراز بهره گیری خواهد شد .
وی در ادامه به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان شیراز اشاره ای داشت و افزود : در این طرح آنچه که مهم است مشارکت مردمی در این طرح برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد و پیشگیری از درگیری و نزاع های خیابانی به به ویژه عدم کاربرد سلاح سرد و همچنین کاهش جرم می باشد و در این راستا کسانی که در گذشته از سلاح سرد استفاده میکردند باید بدانند که منبعد شهرستان شیراز مکانی برای اینگونه کارها نیست .
فرماندار شیراز در ادامه اشاره نیز به فعالیت های انجام شده در دستگاه های اجرایی و خدمت رسان در پیگیری مطالبات ایثارگران و جانبازان عزیز داشت و تصریح کرد : مناسب سازی تردد معلولین را به طور جدی پیگیری نموده ایم و در آخرین جلسه ای که با حضور شهردار شیراز و روسای مناطق نه گانه تشکیل شده تصمیمات خیلی خوبی برای مناسب سازی تردد معلولین در شهر اتخاذ شده است .

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ني ريز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
0
از این حرفایی که واسه جذب یه طیف خاص هست دست بردارید! بفرمایید از نظر متخصصان استفاده خواهد شد چه ایثارگر چه غیر ایثارگر!