کد خبر: ۳۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱

اجاره بهای منازل در لامرد افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک لامرد گفت: با آغاز بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی در لامرد نرخ اجاره‌بهای منازل استیجاری در این شهرستان افزایش نمی‌یابد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس محمود شریفی‌زاده امروز در لامرد با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی در مورد نرخ اجاره‌بهای منازل استیجاری در سطح شهر لامرد اظهار داشت: نرخ اجاره‌بهای منازل در شهر لامرد افزایش نمی‌یابد و مانند نرخ سال گذشته منازل استیجاری در اختیار فرهنگیان و دانشجویان قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک لامرد افزود: با توجه به تورم ایجاد شده در بخش فروش و اجاره منازل نرخ‌های بالا و جدیدی از سوی مالکان به مشتریان پیشنهاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مرجع رسمی برای نظارت و کنترل نرخ اجاره‌بها تعریف نشده و خبری از وجود چنین مرجع رسمی در شهرستان لامرد نیست، گفت: در حال حاضر اتحادیه مشاوران املاک لامرد تنها نرخ‌های مربوط به فروش و اجاره مسکن که توسط کمیسیون نظارت اعلام شده است را مصوب می‌کند.

شریفی‌زاده ادامه داد: تعیین نرخ اجاره‌بهای منازل استیجاری توسط مالکان تعیین می‌شود و بخشی از تعیین این نرخ‌ها بر اساس عرف بازار و مکان‌های موجود در سطح شهر لامرد است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان