کد خبر: ۳۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱

گله گوسفند در محور سروستان - شیراز حادثه آفرید

در پی برخورد 3 دستگاه خودرو سواری پژو که حامل اتباع غیر مجاز در محور سروستان - شیراز بود، 9 نفر مصدوم و بیش از 70 راس گوسفند از بین رفت.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،در این حادثه که اوایل صبح دیروز در محور ارتباطی سروستان –شیراز ، حوالی روستای سیف آباد از توابع بخش کوهنجان شهرستان سروستان اتفاق افتاد هر سه دستگاه خودرو که از سروستان به سمت شیراز در حال حرکت بودند ، پس از برخورد با یک گله گوسفند که در حال عبور از عرض این جاده بود به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی هر سه راننده در جهت کنترل خودروهای فوق الذکر 9 نفر مصدوم و بیش از هفتاد راس از گوسفندان از بین رفت.

 

 

در این تصادف وحشتناک  علاوه بر خسارت 300 میلیون ریالی دامداران این روستا، برای ساعاتی حرکت خودرو ها در این مسیر متوقف شد که با حضور ماموران پلیس ، گروه های امداد اداره راه و شهرسازی سروستان و کمک اهالی این روستا پس از جمع آوری لاشه گوسفندان از سطح جاده، این مسیر مجددا باز شد.

 

 

به گفته شاهدان عینی ،بیش از 9 نفر از سرنشینان این خودروها که دچار مصدومیت شده بودند توسط اورژانس به مراکز درمانی شهرستان های شیراز و سروستان انتقال یافتند.

شایان ذکر است این سه خودرو حامل اتباع افغانی غیرمجاز بود که از بندر عباس عازم شیراز بودند.

 

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان