کد خبر: ۳۵۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱

استان مرکزی پایلوت کشاورزی هسته‌ای ایران شد

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران گفت: با ورود چهار دانش جدید به کشورمان، استان مرکزی به عنوان پایلوت کشاورزی هسته‌ای انتخاب شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، فریدون عباسی بعدازظهر امروز در یازدهمین یادواره سراسری تجدید میثاق با شهدا و تجلیل از ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در شیراز اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های صلح‌آمیز فناوری هسته‌ای، با کمک وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال جاری در آزمایشگاه‌ها فعالیت چمشگیری در حوزه دانش هسته‌ای کشاورزی انجام شده و به دستاوردهای جدیدی رسیده‌ایم.

عباسی خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی موضوع فناوری هسته‌ای نیست، بلکه پیشرفت ایران در زمینه‌های علمی، برق، متالوژی، فضایی، منو تکنولوژی و دیگر فناوری‌های علمی و تحقیقاتی از سوی دانشمندان جوان ایرانی مسئله آنهاست.

وی با اشاره به اینکه برخی از کشورهای غربی بر این باورند که حقوق زنان و کودکان در ایران رعایت نمی‌شود، افزود: یکی از سیاست‌های دولت عدالت‌محور توجه به زنان و قشر جوان است که در این راستا شاهد افزایش ورودی زنان به دانشگاه‌ها نسبت به مردان هستیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: تولید و ساخت انواع رآکتورهای سوختی و صدور آن به بعضی از کشورها نشان دهنده توان بالای جوانان به ویژه زنان و دختران ایران اسلامی در زمینه‌های هسته‌ای است.

عباسی بیان داشت: با وحدت، همدلی، ایثار و شهادت رزمندگان، شاهد ثبات ایران اسلامی و رشد و شکوفایی، توان علمی و فنی در کشورمان هستیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ح
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
0
حالم از این سیاست ها به هم می خوره! مگر نه اینکه اینقدر ادعا می کنید فارس استان کشاورزیه و در تولید چند محصول قطب کشوره؟ مگر نه اینکه با همین کشاورزی خودش عقب نگه داشته شد ولی کشور رو به پیش برد؟ مگر نه اینکه مراتع و سطح آب های زیرزمینیش نابود شد؟...چرا باید استان مرکزی که کاملا صنعتی هست به عهنوان استان پایلوت برای این مدرن سازی استفاده بشه؟! این همه ادعا معناش چیه؟ توی جلسه ای که در شیراز برگزار شده این خبر اعلام میشه و کسی حرفی نمی زنه؟! تا کی واسه پست؟ کی قراره واسه شهرتون و استانتون حرف بزنید؟!