کد خبر: ۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۱

برگزاری مراسم رژه پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان مهر

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور بسیجیان سراسر شهرستان مهر، رژه حماسی پایگاه‌های مقاومت و دسته‌های ویژه واکنش سریع برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمد فرزانه فرمانده سپاه ناحیه مهر پیش از ظهر امروز در مراسم رژه حماسی نیروهای بسیج و دسته‌های ویژه واکنش سریع در مهر اظهار داشت: تاریخ، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان به ویژه رزمندگان که به حق رهرو بزرگ پاسدار عرصه رشادت حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) بودند، هیچ‌گاه از یاد نمی‌برند.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز اسلام به وجود این چنین بسیجیان همیشه در صحنه افتخار می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مهر گفت: شروع جنگ تحمیلی یعنی شروع افتخارات و دفاعی مقدس که دشمنان قصد به زانو در آوردن این نظام نوپا را داشتند، همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند این جنگ، جنگ حق علیه باطل است.

وی افزود: این دشمنی تا جایی ادامه یافته که دشمنان ما امروز در جبهه‌ای گسترده‌تر و به مراتب خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی یعنی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تمام امکانات و تجهیزات خود را در مقابل ارزش‌های ایمانی و انقلابی ما به کار بسته‌اند و قصد دارند ارزش‌های نکبت‌بار آمریکایی را جایگزین آن کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهر در ادامه بیان داشت: مردم با هوشیاری و آگاهی و بسیجیان با دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی میدان‌دار این جبهه خطیر هستند.

فرزانه تصریح کرد: بسیجیان در دو جبهه درونی و بیرونی با ایجاد آگاهی و بصیرت به جهاد اکبر و با عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت جلو حرکت دهند.

فرماندار شهرستان مهر نیز با اشاره به محکومیت توهین به ساحت مقدس بزرگ‌ترین شخصیت عالم امکان، پیامبر اعظم(ص) توسط مسلمانان و مسیحیان در سراسر دنیا بیان داشت: در قلب اروپا، آمریکا و آفریقا، مردم مسلمان و مسیحی خشم و انزجار خود را نشان دادند، اما هیچ‌گونه بیانیه و اعتراضی از سوی ملت‌ها و دولت‌های عربی حوزه خلیج فارس اعلام نشد.

حسین شیری افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، آمریکا به دنبال اسلام آمریکایی بوده، همان چیزی که امروز وضعیت دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس این گونه است.

وی با اشاره به وضعیت جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس و وضعیت کنونی کشور اظهار داشت: دانش‌آموزان و بسیجیان با تاسی از حضرت امام حسین (ع) با کمترین امکانات و با وجود تحریم‌های بین‌المللی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و نتیجه این مقاومت در برابر تحریم‌ها، پیشرفت‌های چشم‌گیری شد که امروز در صنعت دفاعی و هوا فضای کشور به همت جوانان و نسل سومی‌های انقلاب به دست آمده است.

فرماندار مهر افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر منطقه و در سال 1404 در سیاست‌های کلی نظام و تدوین دستور مقام معظم رهبری به عنوان قدرت برتر جهان نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش فارس، در پایان گروهان‌های پایگاه‌های مقاومت، دسته‌های ویژه واکنش سریع گردان‌های امام حسین (ع) سراسر این شهرستان، با عبور از جایگاه به رژه حماسی پرداختند.

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: مهر ، شیرازه ، مقاومت بسیج
نظرات بینندگان