کد خبر: ۳۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۱

ورود خادمان آستان حضرت شاه‌چراغ (ع) به جهرم

کاروان خدام آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) وارد جهرم شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، کاروان خادمین حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع)، بعد از ظهر امروز در بدو ورود به جهرم با حضور در حرم مطهر امامزادگان این شهرستان از مقام شامخ آنها تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام جعفر نامدار، نماینده کاروان خدام حرم حضرت احمدبن موسی(ع) در حاشیه برگزاری برنامه‌های این کاروان در جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: این کاروان به نیابت از آستان مقدس و تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و همزمان با دهه کرامت با حضور در شهرستان جهرم از مقام شامخ این امامزاده بزرگ تجلیل و برنامه‌های فرهنگی مذهبی خود را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه بهانه‌ای است تا عرض ادبی به حضرت شاه‌چراغ(ع) داشته باشیم، افزود: بارگاه مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) مانند نگینی درخشان در شهر شیراز می‌درخشد و دارای مقام جلالت، کرامت و اوصاف بسیاری است.

نامدار با اشاره به دهه کرامت و روز تجلیل از مقام حضرت شاه‌چراغ(ع) ابراز داشت: در این حرم شریف و در طول سال برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی بسیاری انجام می‌شود که تجلیل از مقام شامخ حضرت احمدبن موسی (ع) در دهه کرامت از جمله این برنامه ها بوده و از تمام مردم استان فارس برای شرکت در این برنامه که روز یکشنبه دوم مهر ماه برگزار می‌شود دعوت به عمل می‌آید.

نماینده کاروان خدام حرم احمدبن موسی (ع) به شهرستان جهرم همچنین از برپایی نمایشگاه عملکرد فرهنگی و اجرایی این حرم شریف خبر داد.

به گزارش فارس، خادمان حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور در نماز جمعه جهرم با تقدیم بسته‌های متبرک به مردم مراتب احترام خود را ابراز داشتند.

 

برچسب ها: شاه چراغ ، جهرم ، شیرازه
نظرات بینندگان