کد خبر: ۳۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

شیراز میزبان مسابقات کونگ‌فو توا بانوان کشور

نائب رئیس کمیته کونگ‌فو توا فارس گفت: مسابقات کونگ‌فو توا بانوان کشور بهمن‌ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس نجمه قبادی امروز در شیراز اظهار داشت: در سه سال گذشته برنامه‌های استعدادیابی متعددی در کونگ‌فو توا بانوان در فارس اجرا شده است و موفقیت‌های خوبی را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: برای حضور پرقدرت در مسابقات کشوری در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شش دوره آموزش قهرمانی برای بانوان این استان برگزار کرده‌ایم.

دارنده مدال طلای جهانی مسابقات کونگ‌فو توا در سال گذشته به پیشرفت روزافزون این رشته در بین بانوان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: ورزش کونگ‌فو توا از ورزش‌های قدیمی و باستانی دنیا بوده که علاقمندان بی‌شماری در ایران دارد و در فارس نیز مورد توجه بانوان واقع شده است.

مربی تیم کونگ‌فو توا بانوان فارس تصریح کرد: برای بالا بردن سطح فنی بازیکنان برنامه‌ها و ایده‌های تمرینی جالبی داشتیم که در کم‌کردن استرس و فشار بازیکنان در میدان مسابقه موثر است.

نایب رئیس کمیته کونگ‌فو توا فارس خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته مشکل مالی عمده‌ترین دغدغه ورزشکاران این رشته بود که امسال با حمایت‌های یکی از صنایع این استان حل شد و با تمام توان به کسب قهرمانی در مسابقات کشوری می‌اندیشیم.

قبادی در پایان گفت: ورزش عامل مهمی در تامین سلامت جسمی و روحی فرد است و باعث می‌شود ورزشکاران در جنبه‌های دیگر زندگی نیز با موفقیت گام بردارند.

به گزارش فارس، شیراز سال گذشته نیز میزبان مسابقات جهانی کونگ‌فو توا بود و نجمه قبادی از فارس به عنوان کاپیتان تیم ملی بانوان ایران مدال طلا را در وزن 57 کیلوگرم به گردن آویخت.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان