کد خبر: ۳۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

فرهنگ دفاع مقدس رمز پیروزی در جنگ نرم است

سرپرست گردان 117 امام سجاد (ع) خرامه گفت: بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس رمز پیروزی در جنگ نرم دشمن است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از خرامه،‌ علی رحیمی بعدازظهر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه «زخم سیب» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروزه باید فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی منتقل کرده و در جامعه نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان و آینده‌سازان باید در حفظ و پایداری این نظام با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و الگوگیری از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تلاش کنند، گفت: دشمن امروزه تمام تلاش خود را به از بین بردن یکپارچگی و وحدت مردم ایران می‌کند و تحریم‌ها نیز به خاطر نارضایتی مردم از دولت صورت گرفته است اما با تیزبینی مقام معظم رهبری که دستور اقتصاد مقاومتی را دادند هجمه‌های دشمن به خودشان برمی‌گردد.

این مسئول اضافه کرد: مردم ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه شوم دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

رحیمی گفت: دشمن باید بداند که مردم ایران با اتحاد و همدلی بی‌نظیر و با پشتیبانی از ولایت فقیه دست از این نظام و انقلاب که میراثی گرانقدر از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، بر نمی‌دارند.

وی ادامه داد: هرجا که دشمن توطئه‌هایش را بیشتر کند مردم حضور خود را در صحنه‌هایی که پایداری و دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهدا، نظام و انقلاب را رقم می‌زند بیشتر کرده و با ندای الله‌اکبر از این نظام دفاع می‌کنند.

سرپرست گردان 117 امام سجاد (ع) خرامه گفت: امروزه دشمن جوانان را نوک پیکان اهداف شوم خود قرار داده است و سعی بر تضعیف پایه‌های اعتقادی آنان دارد اما جوانان با بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

رحیمی اضافه کرد: نمایشگاه «زخم سیب» به منظور  آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و ارتقای فرهنگ شهادت به همت گردان 117 امام سجاد (ع) خرامه، فرمانداری و سپاه ناحیه این شهرستان برپا شده است.

این مقام مسئول افزود: این نمایشگاه با حضور 13 اداره از شهرستان خرامه در 17 غرفه برپا شده و گردان 117 امام سجاد (ع) اقدام به برپایی دو غرفه و یک منطقه نمادین جنگی در وسط این نمایشگاه کرده است.

سرپرست گردان 117 امام سجاد (ع) خرامه ادامه داد: یکی از غرفه‌های این گردان شامل نقشه‌ها و طرح‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و شرح سه عملیات فتح‌المبین، بیت‌المقدس و خیبر است و غرفه دیگر این گردان به بررسی فرقه‌های شیطان‌پرستی و راهکارهای مقابله با جنگ نرم اختصاص دارد.

وی گفت: در وسط این نمایشگاه برای نخستین بار در شهرستان خرامه منطقه نمادین جنگی با چیدمان سلاح‌های سبک و نیمه سنگین گردانی شامل مینی‌کاتیوشا، انواع خمپاره‌اندازها، سلاح‌های سبک دوشیکا، تک‌تیرانداز، تفنگ 106 میلی‌متری، آر.پی.جی و میدان مین طراحی شده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان