کد خبر: ۳۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

عظمت و جایگاه کشور در سطح دنیا زبانزد است

فرماندار جهرم گفت: امروز عظمت و جایگاه کشور در سطح دنیا زبانزد بوده و انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در برابر جنگ تحمیلی الگویی برای سایر نهضت‌های آزادی‌بخش و بیداری اسلامی در کشورها شده است.

به گزارش شیرازه، داود ملکوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: باید پاسدار حرمت خون شهدا و ارزش‌های آفریده شده در این نظام باشیم و به پاس آن مجاهدت‌ها به راه‌های مختلف خدمات و ارزش‌ها را بازگو و ثبت کنیم.

وی با اشاره به جایگاه و نقش مردم شهرستان جهرم در دوران دفاع مقدس افزود: جایگاه مردم این شهر در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و دلاورمردی‌های رزمندگان جهرمی با تقدیم یک‌هزار و 200 شهید گلگون‌کفن نشان‌دهنده غنای این خطه از ایران زمین است.

فرماندار جهرم ادامه داد: نقش مردم جهرم در مقاطع مختلف دفاع مقدس سازنده و تأثیرگذار بوده و لشکر مقدس المهدی (عج) همیشه به عنوان پیشرو و خط‌شکن در صحنه‌های مختلف جهاد و شهادت حضور فعال داشته است.

ملکوتی با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شجاعت در بین نسل امروز موجب ترس دشمنان می‌شود و موفقیت، سربلندی و عزت ایران اسلامی را به دنبال دارد.

این مسئول با بیان اینکه امروز باید ابعاد مختلف جنگ تحمیلی برای نسل سوم بازگو شود تا الگو و خط‌مشی نوجوانان و جوانان کشور در این برهه حساس قرار گیرد، تصریح کرد: نسل سوم انقلاب در شرایط کنونی جهان را از نظر تسخیر قله‌های علمی به تحیر وا داشته است و باید موفقیت‌ها با تکیه بر روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و تلاش جهادی روز به روز بیشتر شود.

فرماندار جهرم تصریح کرد: امروز عظمت و جایگاه کشور در سطح دنیا زبانزد بوده و انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در برابر جنگ تحمیلی الگویی برای سایر نهضت‌های آزادی‌بخش و بیداری اسلامی در کشورها شده است.

 

برچسب ها: جهرم ، فرماندار ، شیرازه
نظرات بینندگان