کد خبر: ۳۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

تحصیل 6000 دانشجو در دانشگاه پیام نور جهرم

معاون دانشگاه پیام نور جهرم گفت: این دانشگاه دارای 6 هزار دانشجو و 23 عضو هیئت علمی است.

به گزارش شیرازه، حسام‌الدین حقدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: دانشگاه مکانی است که نه تنها آینده افراد، بلکه آینده یک ملت را رقم می‌زند چرا که امروزه اقتدار و استقلال، از آن کشوری است که در تولید و به‌کارگیری علوم قدرتمند باشد.

وی افزود: توانمندی‌های علمی و توان خلق و دستیابی به فناوری‌های پیشرفته عامل برتری در دنیای معاصر است.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور جهرم با بیان اینکه دانشجویان باید علم، تحقیق، کارایی علمی و همچنین اخلاق و داشتن روحیه کار و تلاش را سر‌لوحه امور خود قرار دهند، اضافه کرد: در صورتی که علم با اخلاق و ایمان همراه باشد می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد دانشگاهی با ویژگی‌های مد‌نظر مقام معظم رهبری باشد و در مسیر مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن گام بر دارد. 

 حقدان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جهرم با توسعه زیربنایی توانسته با ظرفیت‌سازی و گسترش این دانشگاه در کنار ارتقای رشته‌های تحصیلی مختلف زمینه توسعه علمی آموزشی در سطح این شهرستان را فراهم کند، تصریح کرد: این دانشگاه در 23 سال فعالیت دارای 6 هزار دانشجو، 23 عضو هیئت علمی و فضایی نزدیک به 8 هزار متر مربع است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته شیمی، فیزیک و زبان و ادبیات فارسی در سال تحصیلی جدید گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده در سال آینده شاهد افزایش تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد به شش رشته دیگر باشیم.

 

برچسب ها: دانشجو ، شیرازه ، پیام نور
نظرات بینندگان