کد خبر: ۳۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

افزایش 15 درصدی تسهیلات مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: همراه با افزایش نرخ رشد قراردادهای مسکن مهر، می‌توان میزان دریافت تسهیلات را نیز 15 درصد افزایش داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در بازدید چند ساعته از پروژه مسکن مهر لپویی اظهار داشت: اگر بتوانیم مجوز نرخ رشد قراردادها با سازندگان مسکن مهر (چه تعاونی‌ها و چه تفاهمنامه‌های سه جانبه) را بگیریم و آن را بین 15 تا 20 درصد افزایش دهیم، سرعت کار بالاتر می‌رود.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس افزود: موازی با افزایش نرخ رشد قراردادها همچنین می‌توان میزان دریافت تسهیلات را نیز 15 درصد افزایش داد.

مدیرکل بازرسی استان فارس نیز در بازدید از مسکن مهر امام رضا (ع) لپویی، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت پذیرفته در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد گفت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری و مسائل به وجود آمده به دلیل تحریم‌ها، افرادی خالصانه و به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند که جای تقدیر ویژه دارند.

محمد عبودی در ادامه با تاکید بر اینکه در امور عمران و آبادانی همگی باید پشتیبان یکدیگر باشیم به ذکر چند نکته پرداخت و افزود: باید دقت کنیم در کنار برنامه‌ریزی برای پروژه‌های بزرگی مانند مسکن مهر صدرا، لپویی و پروژه‌های راه‌سازی، نسبت به نظارت‌های درون مجموعه حساسیت به خرج دهیم که سازمان بازرسی با تمام توان در این زمینه آماده همکاری‌های لازم است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر کیفیت کارها نیز باید با دقت صورت پذیرد، چراکه این امر از اهمیت والایی برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه تمام کارهای مربوط به مردم باید در راس امور قرار گیرد، اظهار داشت: از آنجایی که در این استان فضای خوب مدیریتی حاکم است، بحث مسکن مهر باید در دستور کار و اولویت ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان