کد خبر: ۳۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱

بهره‌مندی 40 هزار سالمند از خدمات کمیته امداد فارس

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در حال حاضر بالغ بر 40 هزار سالمند بالای 60 سال در استان از خدمات حمایتی این نهاد برخوردارند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، محمد صفری اظهار داشت: سالمندان بخشی از سرمایه‌های مهم اجتماعی هر کشور محسوب می‌شوند، چراکه منابع تجربه‌های هر ملتی هستند.

وی افزود: از سالمندان باتجربه می‌توان برای توسعه و پیشرفت کشور بهره‌مند شد و از طرفی این قشر از جامعه از نظر عاطفی، جسمی، معیشتی، نداشتن سرمایه، پس‌انداز و مقرری بازنشستگی نیازمند حمایت‌های اجتماعی هستند.

این مسئول ادامه داد: دولت براساس اصل 29 قانون اساسی باید برای این دسته از افراد برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببیند و میانسالان و کسانی که در آستانه سالمندی هستند و پس‌انداز و مقرری ندارند را مورد حمایت قرار دهد.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اضافه کرد: حمایت از سالمندان و افراد زیر‌پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) زمینه مشارکت و همدلی را میان این نهاد مردمی و اقشار جامعه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان