کد خبر: ۳۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱

تعلیم و تربیت فرزندان مساله ای بسیار مهم است

همکاری همه جانبه خانواده ها با آموزش و پرورش باید بیشتر باشد و این قضیه را رها نکنید تا جلسات آموزش و پرورش پر رونق باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از سراج استهبان, حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه استهبان گفت:اول مهر، روز بازگشایی مدارس سراسر کشور است. حوزه های علمیه و دانشگاهها که هفته گذشته آغاز به کار کردند. قطعا میلیون ها دانش آموز با شور و شعف وارد مدارس می شوند ، اما بار سنگینی بر دوش دبیران و مدیران آموزش و پرورش است کار سختی است.

وی افزود:من از پدران و مادران دانش آموزان می خواهم که در این کار سنگین که هم آموزش و پرورش است و بهتر بگویم پرورش است و پرورش و آموزش هم مقدمه ای است برای تربیت، فرزندان را رها نکیند چرا که همکاری همه جانبه لازم است.رفتن و سرکشی کردن، همدلی کردن و همکاری مالی کردن برای رفع گرفتاری های مدارس .

ایشان ادامه داد:از مسئولین آموزش و پرورش خواهش می کنم برنامه انجمن اولیا و مربیان را مسئله جدی بگیرند، همه اولیا و مربیان و دبیران مدارس. معلمان گرامی و مسئولین و مدیران باید به این مسئله اهمیت بدهند و این جلسات مستمر باشد مخصوصا برنامه های آموزشی که برای خانواده ها گذاشته می شود. جلسات باید به گونه ای برگزار شود که با شغل مردم هماهنگی داشته باشد و اگر هم هماهنگ نباشد باز هم تربیت بچه بسیار مهم تر است.

در طول زندگی کار می کنید که مخارج فرزندان و زندگی را مهیا کنید بنابراین یک ساعت هم باید به مدرسه بروید و در جلسات مدرسه و آموزش حتما شرکت کنید روش برخورد با فرزندان و  روش تعلیم و تربیت آن ها را فرا بگیرید.

امام جمعه استهبان تصریح کردند:همکاری همه جانبه خانواده ها با آموزش و پرورش باید بیشتر باشد و این قضیه را رها نکنید تا جلسات آموزش و پرورش پر رونق باشد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان