کد خبر: ۳۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

جنگ نرم دشمن خط و راس ندارد

رئیس پلیس جهرم گفت: امروز جنگ نرم دشمن خط و راس ندارد و با تمام وجود نسل جوان ما را نشانه گرفته است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ انضباط اجتماعی که با حضور مسئولان محلی و نظامی این شهرستان در دبیرستان دخترانه آیت‌اللهی جهرم برپا شد، اظهار داشت: امروز جنگ دشمن خط و راس ندارد و با تمام وجود و استفاده از سلاح‌های نرم خود نسل جوان ما را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» افزود: باید به بحث امنیت، دیدگاه اجتماعی داشت و ارتباط پلیس در جامعه و اقشار مختلف مردم بیشتر شود.

فرمانده انتظامی جهرم ادامه داد: سرمایه اجتماعی در ارتباط مردم و مشارکت جامعه با پلیس محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه باید اهداف دشمن را با اطلاع‌رسانی مناسب و دقیق خنثی کرد، ادامه داد: دغدغه ما امنیت و سلامت روانی جامعه است و باید در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.

ملک‌زاده با بیان اینکه جرایم مختلف نشأت گرفته از تبلیغات سوء ماهواره‌ای و اینترنتی است، اضافه کرد: دشمن در کمین نشسته تا قشر جوان ما را که سرمایه‌های آینده ایران اسلامی هستند، بی‌انگیزه کند.

رئیس پلیس جهرم با بیان اینکه وظیفه پلیس اطلاع‌رسانی و آموزش است، خاطرنشان کرد: یکی از معضلات دانش‌آموزان عدم دقت در انتخاب دوست بوده که این امر نخستین جرقه‌ای است که موجب انحراف افراد می‌شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: جنگ نرم ، دشمن ، خط ، راس ، شیرازه
نظرات بینندگان