کد خبر: ۳۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

مراسم تجلیل از سالمندان شهرستان سروستان برگزار شد

عطوفت شعار مدیر کمیته امدادسروستان: در جامعه امروز ما توجه به تجربه سالمندان یکی از ضرورت های جامعه است و جوانان همواره می بایست در کنار افرادسالمند علاوه براحترام و حفظ بزرگی آنان از دست آوردهای سالیان زندگی آنان بهره کافی ببرند.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،همزمان با روز سالمند و به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروستان مراسم تجلیل از سالمندان برگزار شد.

در ابتدای مراسم که با همکاری شبکه بهداشت و درمان سروستان برگزار شد، سعید عطوفت شعار مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروستان ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته سالمند، سالمندان جامعه را مایه افتخار و قابل احترام دانست و گفت: بهترین الگوی ما اولیاء و انبیاء خداوند هستند، آنها حتی در سنین کهولت نیز دست از تلاش و کار برنداشته و همواره در تبلیغ دین خدا و کسب روزی حلال تلاش کرده اند.

عطوفت شعار همچنین با اشاره به نیاز جوانان امروز به تجربه جوانان دیروز اشاره کرد و اظهار داشت:در جامعه امروز ما توجه به تجربه سالمندان یکی از ضرورت های جامعه است و جوانان همواره می بایست درکنار افراد سالمند علاوه بر احترام و حفظ بزرگی آنان از دست آوردهای سالیان زندگی آنان بهره کافی ببرند.

در ادامه این مراسم خانم احمدی از کارشناسان شبکه بهداشت این شهرستان ضمن بیان مطلب در خصوص رعایت نکات لازم بهداشتی در این سن به امر تغذیه سالم و تمرینات ورزشی اشاره کرد و  به سوالات سالمندان درخصوص مسائل بهداشتی و روانی پاسخ داد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان