کد خبر: ۳۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

تجلیل از امید نوروزی در شیراز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: مراسم تجلیل از پهلوان امید نوروزی دارنده مدال طلای وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک اواخر مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه، فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، امیر رئوف با بیان اینکه کسب افتخارات ورزشی توسط جوانان ورزشکار فارس در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران امر را در برابر آنها دوچندان می‌کند، اظهار داشت: مراسم تجلیل از امید نوروزی به تاکید استاندار فارس و با همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این استان و بخش خصوصی در اواخر مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از افتخارآفرینی این پهلوان شیرازی در عرصه بین‌المللی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2012 لندن شد با حضور مسئولان استانی و جمعی از ورزشکاران و فعالان بخش خصوصی تقدیر می‌شود.

رئوف با تأکید بر لزوم تقویت بیش از پیش روحیه پهلوانی بین جوانان ورزشکار تصریح کرد: امید نوروزی برنده مدال طلای المپیک 2012 لندن در اقدامی شایسته و درخور تقدیر همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس مدال خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

وی اضافه کرد: این کار ارزشمند بیانگر عشق و ارادت نوروزی به ائمه اطهار (ع) و الگویی برای دیگر ورزشکاران و قهرمانان ملی است.

 

نظرات بینندگان