کد خبر: ۳۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

مسکن مهر فیروزآباد دست به دامان مسئولين شد

این مسکن که درتعریف اولیه با حذف قیمت زمین قراربود مسکنی کم هزینه برای اقشار کم درآمد باشد متاسفانه با سوء مدیریت و طولانی شدن پروژه قیمت تمام شده آن بیش از حد انتظار و توقع اعضاء تعاونی وبازار مسکن می باشد که این امر موجب ناراحتی اعضاء شده و حتی چندبارآنها را تا درب فرمانداری وتشکیل یک اجتماع پیش برده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروز آنلاین مدت زیادی است که حدود700 نفر از اهالی کم درآمد شهرستان فیروزآباد ازجمله کارگران وکارمندان چشم به راه خانه دار شدن نشسته اند.

به گزارش فيروزآنلاين فرماندار فيروزآباددراين زمينه گفت: مسوولان اين شهرستان براى اتمام اموربرق ، آب ، گاز، تلفن و محوطه سازى واحدهاى مسكن مهر اين منطقه به جد تلاش كنند.

جهانبخش بهمنى در نشست شوراى مسكن شهرستان فيروزآباد ، بيان داشت: هم اينك 692 واحد مسكن مهردراين شهرستان با 90 درصد پيشرفت فيزيكى دردست احداث است و هفت تعاونى اين منطقه درعمليات ساخت و ساز اين واحدهاى مسكونى همكارى دارند.

وى افزود: 20 ميليارد ريال ديگرهم براى تكميل مسكن مهرشهرستان فيروزآباد اختصاص يافته

است تا از محل اين اعتبار، كارهاى ناتمام مسكن مهراين شهرستان، به انجام رسد.

فرماندار فيروزآباد ، خطاب به روساى ادارات گفت: مى بايست هرچه سريع تر با همكارى يكديگر، كارهاى ناتمام مربوط به مسكن مهر اين شهرستان به اتمام رسد تا درسال جارى و درآينده اى نزديك شاهد افتتاح مسكن مهراين منطقه ياشيم.

بهمنى ادامه داد: ازمهمترين خدمات دولت نهم ودهم ، اجراى طرح مسكن مهر است زيرا با توجه به افزايش جمعيت نيازاست تاخانواده ها ، سرپناهى براى خود داشته باشند وصاحب خانه شوند به ويژه زوج هاى جوانى كه زندگى مشترك خود را آغازكرده اند.

معاون اداره راه و شهرسازى شهرستان فيروزآباد هم دراين نشست، گفت: 692 واحدمسكن مهراين شهرستان درزمينى به مساحت 10هكتاراحداث شده وهرواحد آن دو خوابه و با احتساب مشاعات داراى 130 مترمربع مساحت است.

عبدالرضا بهبودى افزود: مسكن مهر اين شهرستان درقالب بلوك هاى چهار و پنج طبقه احداث شده و داراى آسانسورو پاركينگ است.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان