کد خبر: ۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا» منتشر شد

کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا» توسط حبیب صفری از نویسندگان شهرستان لامرد در 2 هزار نسخه منتشر شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حبیب صفری امروز در لامرد درباره این کتاب اظهار داشت: یکی از هدف‌های اصلی در تهیه این کتاب عدم وجود هیچ کتاب مرجعی در مورد شهرستان لامرد بود که به تمام آمار و اطلاعات این شهرستان در زمان گذشته و حال اشاره کند.

وی افزود: با انتشار کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا» آحاد مردم به ویژه جوانان این شهرستان می‌توانند تمام آمار و اطلاعات مربوط به زمان‌های دیروز و امروز لامرد را مشاهده کنند.

این نویسنده لامردی با بیان اینکه بسیاری از منابع و مأخذ به کار برده در این کتاب از طریق کتاب‌های تاریخی، سالمندان لامردی، سایت‌های مختلف و انجام تحقیقات محلی است، گفت: در کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا» به زندگی دیروز و امروز مردم شهرستان لامرد، آداب، گویش‌ها و لهجه‌ها، تاریخچه تمام انتخابات‌های برگزار شده و نتایج و حوادث پس از آن، تعداد تردد وسایل نقیله و آمار پروازهای خارجی و داخلی، وضعیت بخش‌های آموزشی، سلامت، راه، شعرهای محلی و تاریخچه برگزاری نماز جمعه در دیروز و امروز این شهرستان اشاره شده است.

صفری ادامه داد: این کتاب در 2 هزار نسخه و در 208 برگ منتشر شده و هم‌اکنون در سطح کتابفروشی‌های شهر لامرد موجود است.

به گزارش فارس، پس از انشار کتاب حلاوت ایثار که شامل خاطرات هشت سال دفاع مقدس بود، این دومین کتاب حبیب صفری بوده که در طول یک سال منتشر می‌شود و قرار است در مراسمی با حضور مسئولان محلی شهرستان لامرد از کتاب «لامرد دیروز، امروز، فردا» رونمایی شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان