کد خبر: ۳۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱

مسئولان موانع پیش روی تولید ملی را بردارند

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: هموار کردن مسیر تولید ملی و برداشتن موانع سر راه آن از دغدغه‌های مهم مسؤلان باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون در سخنانی اظهار داشت: بیش از نیمی از سال گذشته است و مسئولان باید گزارش بدهند که در این مدت در راستای ایجاد زمینه تولید ملی و اشتغال تا چه اندازه پیشرفت کار صورت پذیرفته است.

وی افزود: برخی مواقع مشاهده می‌شود که نه تنها افزایش کار و تولید نبوده بلکه کاهش هم وجود داشته و این بیانگر این است که مسئولان امر در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند حرکت نکرده‌اند.

امام جمعه کازرون گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه توانسته است به قله عزت و سربلندی برسد و از گردنه‌های پر پیچ و خم عبور کند.

خرسند در ادامه از مسئولان خواست که همواره مقید رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند تا کشور از مشکلات و مسائل اقتصادی که دشمنان برای این ملت ترسیم کرده‌اند نجات پیدا کند.

وی در بخش دیگر سخنانش به برکات مراسم برائت از مشرکین و دیگر اعمال مهم حاجیان اشاره کرد و گفت: مراسم حج برای مسلمین منافع بسیار گسترده‌ای در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد که باید از این برکات بهره کافی را ببرند.

خطیب نماز جمعه کازرون اضافه کرد: حضرت ابراهیم (ع) در طول عمر خود با شرک و بت‌پرستی مبارزه کرد و  کعبه را نیز به منظور مبارزه با شرک و بت‌پرستی بنا نهاد.

خرسند ادامه داد: حاجیان از این فرصت بی‌نظیر باید استفاده کنند و اخوت و برادری با مسلمین و اراده خودشان نسبت به پیامبر اسلام را بیش از پیش نشان بدهند.

وی در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی را بسیار جامع و متین و راهگشا توصیف کرد و از مسئولان و قوای سه گانه خواست که توجه ویژه‌ای  به آن داشته باشند و به عنوان ملاک عمل خود قرار دهند.

امام جمعه کازرون در پایان سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در سال 1366 توسط فرقه ضاله وهابیت و آل سعود را گرامی‌ داشت و افزود: این حادثه به عنوان یک ننگ دیگر برای آل سعود در تاریخ ماندگار شد که در حرم امن الهی  به قتل عام بی‌رحمانه و جنایت دست زدند.

خرسند در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه نیز با کمک‌های معنوی و مادی آل سعود فجیع‌ترین جنایت در عراق، افغانستان و سوریه صورت می‌پذیرد.

 

نظرات بینندگان